Speelronde 25

Omdat gevegt een poll wil

  • Hups Heracles

    Stemmen: 5 71,4%
  • PSV staat even boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%
  • PSV staat nog langer boven Ajax

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    7

erka

Well-known member
Die Vitesse supporters in dat vak hebben hun eigen stewards aangevallen volgens ESPN.
 

delmaestro

Well-known member
Vind ik niet, moet maar een keer klaar zijn met dat gedoe. Gewoon 1 bekertje op het veld, staken die bende.
Moreel gezien eigenlijk wel mee eens, maar ik vrees gewoon voor een lange, zeer vervelende weg voordat we daadwerkelijk zo ver zijn dat het niet meer gebeurd…

Ik ben dan meer fan van een innovatiever idee dan staken. Kun je bijvoorbeeld een straf invoeren als: een seizoen verplicht met netten voor de thuisvakken? Of een seizoen verplicht 0.0% bier? Of een seizoen verplicht de onderste 10 rijen leeg?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moreel gezien eigenlijk wel mee eens, maar ik vrees gewoon voor een lange, zeer vervelende weg voordat we daadwerkelijk zo ver zijn dat het niet meer gebeurd…

Ik ben dan meer fan van een innovatiever idee dan staken. Kun je bijvoorbeeld een straf invoeren als: een seizoen verplicht met netten voor de thuisvakken? Of een seizoen verplicht 0.0% bier? Of een seizoen verplicht de onderste 10 rijen leeg?
Of een seizoen verplicht met dermate goede camera's werken dat je de dader direct kunt identificeren en hem of haar voor de komende 25 jaar kunt verbieden om zich op wedstrijddagen ook maar in de buurt van het stadion te begeven.
 

delmaestro

Well-known member
Of een seizoen verplicht met dermate goede camera's werken dat je de dader direct kunt identificeren en hem of haar voor de komende 25 jaar kunt verbieden om zich op wedstrijddagen ook maar in de buurt van het stadion te begeven.
Oh maar zodra de naam van die gast die met diarree in de broek bij Okoye wegvluchtte bekend is, meld ik hem hier wel hoor. Maken we gewoon een tweede Sywert van…
 

erka

Well-known member
Dat vind ik persoonlijk nog het minst storende incident. Vooral heel hilarisch voor die gast, die nou vol overal in de media komt met zijn domme kop en gedrag.

Dat biergooien mag wel eens stoppen. Doe maar netten, net zoals in aantal andere Europese landen. Kan ook niet makkelijk groter vuurwerk door.
 

delmaestro

Well-known member
Het gekke is: uitvoeringstechnisch zou je bijvoorbeeld zo’n volledige Zuidtribune waarschijnlijk best een heel stuk grondiger kunnen checken, fouilleren, identificeren etcetera. Alleen doe je het bij hen daadwerkelijk anders, beter en/of grondiger dan bij de rest, dan zouden een paar pisvlekken die zich daar gepakt door voelen daar maarzo een zaak van kunnen maken, en ik zou er nieteens van opkijken als ze dat nog winnen ook.
Ons wetboek is echt toe aan een paar stevige voetbalpagina’s…
 

erka

Well-known member
Nou delmaestro. Jullie directeur Pascalovic Wijkov vond het allemaal wel meevallen.
 

gevegt

Well-known member
Nou delmaestro. Jullie directeur Pascalovic Wijkov vond het allemaal wel meevallen.
Voor de camera kwam hij toch wel anders over.
De aanvoerder van Vitesse legt de schuld bij het niet ingrijpen door de stewards. Dan begrijp je er dus niets van.
 

Bernardo

Well-known member
Het gekke is: uitvoeringstechnisch zou je bijvoorbeeld zo’n volledige Zuidtribune waarschijnlijk best een heel stuk grondiger kunnen checken, fouilleren, identificeren etcetera. Alleen doe je het bij hen daadwerkelijk anders, beter en/of grondiger dan bij de rest, dan zouden een paar pisvlekken die zich daar gepakt door voelen daar maarzo een zaak van kunnen maken, en ik zou er nieteens van opkijken als ze dat nog winnen ook.
Ons wetboek is echt toe aan een paar stevige voetbalpagina’s…
Bij Cambuur is dat gewoon zo, op de tribune waar ik zit ben ik nog nooit gefouilleerd en achter de goal word iedereen of bijna iedereen gefouilleerd. Is ook niet raar, ze weten toch wel waar de problemen zich afspelen als die er zijn.
 
Bovenaan