Speelronde 24

Speelronde 24


  • Totaal aantal stemmers
    6

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog even en Feyenoord heeft de beste papieren. Lijkt er nu toch wel op dat het met de week matiger wordt en dat de ondergrens steeds lager ligt.

Dat zou verdorie wat zijn zeg. Maar nee, daarvoor spelen wij (ook) niet goed genoeg en is de achterstand te groot.
 

Eef de Kip

Well-known member
Dat zou verdorie wat zijn zeg. Maar nee, daarvoor spelen wij (ook) niet goed genoeg en is de achterstand te groot.

Nee ok maar voorlopig blijven jullie alles winnen en wordt het bij bij ons week na week steeds slechter.

Zyech, Neres en Promes moeten heel snel terug komen want zonder die 3 of tenminste 2 ben je niet beter dan de rest van de top 3.
 

JMD

Well-known member
Het is weer zo slecht vandaag. De titelstrijd gaat nog heel spannend worden op deze manier. Ajax doet er alles aan om geen kampioen te worden.

Dit dus. Het is echt ongelooflijk dat Ajax nog steeds op kop staat. Maar goed, ook AZ is verschrikkelijk wisselvallig. Feyenoord zou zomaar ook ineens in de buurt kunnen komen.
Komend weekend met Ajax - AZ en PSV - Feyenoord wordt echt ontzettend belangrijk.
 

JMD

Well-known member
klopt en dit was een veel betere oplossing dan geel geven.

Ik vind het goed hoor, en een betere oplossing dan een gele kaart, maar laat het dan vaker gebeuren, was de eerste keer dat ik het zag.. Want met die gele kaart gebeurt niks, want geen scheids geeft ooit een 2e gele kaart voor tijdrekken.
 

JMD

Well-known member
Dat zou verdorie wat zijn zeg. Maar nee, daarvoor spelen wij (ook) niet goed genoeg en is de achterstand te groot.

Klopt, maar jullie hebben wel de beste vorm te pakken momenteel. ALs jullie zondag bij PSV winnen gaan jullie echt gewoon meedoen, je krijgt Ajax ook nog thuis.
 

gevegt

Well-known member
Klopt, maar jullie hebben wel de beste vorm te pakken momenteel. ALs jullie zondag bij PSV winnen gaan jullie echt gewoon meedoen, je krijgt Ajax ook nog thuis.

Als slecht voetbal en heel veel geluk de beste vorm betekent heb je gelijk.
 

JMD

Well-known member
Ajax heeft voor het eerst in 15 jaar 3 uitduels op rij verloren. Het enige voordeel voor Ajax is dat het weet dat het volgende uitduel het 'bonusthuisduel' bij Heerenveen is... Zoals PSV vaak wint in Utrecht en verliest in Heerenveen is het bij Ajax andersom. Wij verloren nu bij Utrecht, laat Ajax dan ook maar bij Heerenveen verliezen... ;)
 

JMD

Well-known member
Straks maakt Faber PSV nog kampioen:jerry:

Het zou wat zijn ja, maar nee, daar geloof ik (nog) niet in. Stel dat we de volgende 3 duels winnen en Ajax blijft punten morsen ga ik er misschien in geloven.
 

Batigoal

Well-known member
Nog even en Feyenoord heeft de beste papieren. Lijkt er nu toch wel op dat het met de week matiger wordt en dat de ondergrens steeds lager ligt.

Ik vind het bizar hoe erg je de diepgang van Promes en Neres mist. Lang had je wat dat betreft meer aan gehad dan aan Babel, maar goed dat is achteraf heel makkelijk want Lang is ook geen hoogvlieger. En Tadic en Huntelaar zijn al met pensioen heb ik het idee waardoor je voorin heel weinig over houdt.

Dan is AZ niet minder.

Gefeliciteerd Bonehead trouwens nog!
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vind het bizar hoe erg je de diepgang van Promes en Neres mist. Lang had je wat dat betreft meer aan gehad dan aan Babel, maar goed dat is achteraf heel makkelijk want Lang is ook geen hoogvlieger. En Tadic en Huntelaar zijn al met pensioen heb ik het idee waardoor je voorin heel weinig over houdt.

Dan is AZ niet minder.

Gefeliciteerd Bonehead trouwens nog!
Dit mag echt niet alleen worden toegeschreven aan het ontbreken van Promes en Neres. Als er 2 spelers wegvallen kan het niet zo zijn dat je plotseling geen doelpunt meer kunt maken. Je hebt Babel gehaald als vervanger op de vleugel bij blessures, dus tegen Getafe was nagenoeg iedereen er en nog bak je er helemaal niks van. Het zit gewoon in het voetballende deel totaal niet goed, want vanaf het middenveld komt helemaal niks. Zelfs nu mag een Marin nog niet meedoen. Had hem dan laten vertrekken in de winter als je hem toch nooit gebruikt. Zonder hem hadden we ook wel van Spakenburg gewonnen.
 
Bovenaan