Wat we inmiddels gewend zijn dus...Verdomme zeg, Excelsior geeft het weer helemaal weg.
Inderdaad...Wat we inmiddels gewend zijn dus...
Cambuur en Emmen gaan rechtstreeks degraderen, die zijn nog minder. Vwb nacompetitie wordt het wel een lastig verhaal ja…Gênant. Dit gaat helemaal fout voor Excelsior. Die gaan helaas alsnog degraderen.
Ik heb al drie keer gezegd dat ik de kaart onterecht vond.
Momenteel durf ik niet te zeggen dat er ook maar 1 club minder is dan ons...Cambuur en Emmen gaan rechtstreeks degraderen, die zijn nog minder. Vwb nacompetitie wordt het wel een lastig verhaal ja…
Geeft niks!Excuus
Wel een lekker knullige goal… begon net te mopperen dat het niet meezat met al die idiote reddingen van Vaessen, valt die bal er zo idioot inPSV verdiend op voorsprong.
Jawel, maar vd Kerkhof is een koekenbakker en zwakke scheidsrechter. Die gaat niet echt optreden.Moet die scheids Simons niet eens een beetje in bescherming nemen?
Ik zie PSV eerlijk gezegd alleen maar verder weg lopen in de tweede helft. RKC zal na rust wel nog aanvallender gaan spelen, waardoor er alleen maar meer ruimte voor PSV ontstaat. PSV speelt goed. Eerste tien minuten ging nog aardig gelijk op, maar daarna overal op het veld de bovenliggende partij. Lijkt erop dat Van Nistelrode zijn verdedigende organisatie nu echt gevonden heeft. Op deze manier moeten Feyenoord en Ajax blijven winnen, want ik zie dit PSV niet veel meer laten liggen.Wel een lekker knullige goal… begon net te mopperen dat het niet meezat met al die idiote reddingen van Vaessen, valt die bal er zo idioot in
Als psv hier punten verspeelt hebben ze het voor rust laten liggen, we hadden het al beslist moeten hebben. Nu moet je maar afwachten hoe het na rust gaat, rkc heeft de laatste weken het wel vaker na rust omgedraaid…
Ik hoop het ook!Geloof er niks van jamel… wel dat we dit kunnen winnen, zeker, maar we gaan echt nog wel een aantal zeperds hebben…