Speelronde 23

Speelronde 23


  • Totaal aantal stemmers
    7

gevegt

Well-known member
Er zijn dus een aantal randdebielen die deze week een liedje hebben ingestudeerd over de dood van Mo zijn vader.
 

Joost

Well-known member
Er zijn dus een aantal randdebielen die deze week een liedje hebben ingestudeerd over de dood van Mo zijn vader.

Ik begrijp vooral dat er 1 persoon met een gehoorprobleem is en dat de copy+paste media het klakkeloos overgenomen hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik begrijp vooral dat er 1 persoon met een gehoorprobleem is en dat de copy+paste media het klakkeloos overgenomen hebben.
Aan de andere kant was jij ook op een gegeven moment de enige persoon in Nederland die het racisme bij FC Den Bosch - Excelsior niet gehoord had of overtrokken vond.
 

JFK

Well-known member
Dat weet ik niet maar bekijk de berichtgeving maar eens.
Alles is afkomstig van een tweet van iemand die iets gehoord zou hebben. In het stadion heeft verder niemand het gehoord.

Welk punt wil jij nu eigenlijk maken?
 

JMD

Well-known member
Dat weet ik niet maar bekijk de berichtgeving maar eens.
Alles is afkomstig van een tweet van iemand die iets gehoord zou hebben. In het stadion heeft verder niemand het gehoord.

Mwah, Faber werd er direct na afloop al wat over gevraagd bij FOX. Denk niet dat hij de tijd heeft om eerst bv twitter even te lezen...
 

JMD

Well-known member
Komende 2 weken worden voor PSV heel belangrijk met Vitesse uit en Feyenoord thuis. Daarna zijn er nog 9 duels waarbij je praktisch tegen de hele top 6 (behalve AZ) al gespeeld hebt.
 
Bovenaan