Speelronde 22

Gaat Henk de Jong SC Cambuur verlaten na dit seizoen?

• Welnee

Stemmen: 1 11,1%
  • Jawel

Stemmen: 5 55,6%
  • LB

Stemmen: 3 33,3%

• Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Bernardo

Well-known member
Moet eerlijk zijn het mogelijke aanstaande vertrek van Henk valt me ook zwaar.

Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Ik heb het voor eerst in 25 jaar moeilijk als Cambuur supporter, terwijl we een hoop klote jaren hebben gehad als Cambuur supprter.. Heeft iemand ttips? Om met al die veranderingen van de laatste maanden om te gaan?
Het enige wat ik tot nu heb meegekregen is dat er een aantal mensen met geld hun mond open hebben getrokken en zich bemoeien met het beleid van de club.
Dit is vaak het begin van nog meer ellende. Symbolisch zijn de trommels daar al een voorbode van.
Als tip kan ik je aanraden om in verzet te komen en iedereen die tegen de huidige trainer is te bestoken met vuurwerk en met een grote bek hun thuis te bezoeken.

Bernardo

Well-known member
Haha, goed plan. Bivakmutsje op en gasgeven zoals ze bij Cambuur zeggen.

Alleen ben ik een grote fan zoals de meeste hier wel weten om de huidige trainer te behouden voor Cambuur zoals de meesten supporters willen. Er is een hoop veranderd laatste half jaar, en heb daar ondanks ik eerst best positief naar keek heb ik het best moeilijk mee.

gevegt

Well-known member
Haha, goed plan. Bivakmutsje op en gasgeven zoals ze bij Cambuur zeggen.

Alleen ben ik een grote fan zoals de meeste hier wel weten om de huidige trainer te behouden voor Cambuur zoals de meesten supporters willen. Er is een hoop veranderd laatste half jaar, en heb daar ondanks ik eerst best positief naar keek heb ik het best moeilijk mee.
Dat je een fan bent van de huidige trainer is mij nog nooit opgevallen.
Wel vraag ik mij al een tijd af wie op die foto staat op je account.

zwammy

Well-known member
Ik ben NAC gewend, heb zoveel ellende meegemaakt in de laatste 32 jaar dat heel weinig mij nog kan raken. Ik heb heel veel te danken aan de vrienden bij NAC en het gevoel wat ik krijg als ik de trap oploop. Trainers, spelers en bestuur blijven passanten. NAC blijft je familie. Sterkte, maar het komt wel goed.

Bernardo

Well-known member
Wel een lekkere overwinning gisteren, leuke pot gezien. Inhaalwedstrijd maandag winnen en we staan maar 4 punten achter p2. Met 1/2 versterkingen kan het nog wel eens mooi eindigen.

Joost

Well-known member
ik moet nog maar zien dat het morgen wel doorgaat. De grond is nog steeds bevroren en het is al een week heel mistig.

Wij missen overigens Dzepar en Baeten vanwege een vijfde gele kaart.

Bernardo

Well-known member
Bij Cambuur missen ook genoeg, Pauwels en Alhaft keren wel weer terug van ziekte maar zullen waarschijnlijk op de bank beginnen. Balk is geschorst, Casas ook ziek. Dus spelen waarschijnlijk met 2 middenvelders op de vleugels en een middenvelder in de spits.

Joost

Well-known member
Heel druk gaat het niet zijn. Het is ook echt nog aan het vriezen en tribunes zijn erg glad.

Abubakari

Well-known member
Je verwacht het niet, Afolabi niet bij selectie uit voorzorg. Wat een grap die gast.
Die Belgen liggen al een half jaar in een deuk dat ze die invalide spits nog aan een club hebben kunnen slijten. Echt een blunder van jewelste dat Cambuur daar ingetrapt is.

Joost

Well-known member
Ik vind het nog best vermakelijk, zeker die blunder van die scheids die eerst de vrije trap de verkeerde kant op gaf.

Roda klein overwicht maar Cukur en Leyten centraal is echt veel te zwak.

Bernardo

Well-known member
Tja beide ploegen 2/3 hele goede kansen gemist. Jansen haalt er wel weer 2 geweldige ballen uit.

Bovenaan