Het enige wat ik tot nu heb meegekregen is dat er een aantal mensen met geld hun mond open hebben getrokken en zich bemoeien met het beleid van de club.Ik heb het voor eerst in 25 jaar moeilijk als Cambuur supporter, terwijl we een hoop klote jaren hebben gehad als Cambuur supprter.. Heeft iemand ttips? Om met al die veranderingen van de laatste maanden om te gaan?
Dat je een fan bent van de huidige trainer is mij nog nooit opgevallen.Haha, goed plan. Bivakmutsje op en gasgeven zoals ze bij Cambuur zeggen.
Alleen ben ik een grote fan zoals de meeste hier wel weten om de huidige trainer te behouden voor Cambuur zoals de meesten supporters willen. Er is een hoop veranderd laatste half jaar, en heb daar ondanks ik eerst best positief naar keek heb ik het best moeilijk mee.
Welke dingen bedoel je dan, los van het nieuwe stadion?Er is een hoop veranderd laatste half jaar, en heb daar ondanks ik eerst best positief naar keek heb ik het best moeilijk mee.
Die Belgen liggen al een half jaar in een deuk dat ze die invalide spits nog aan een club hebben kunnen slijten. Echt een blunder van jewelste dat Cambuur daar ingetrapt is.Je verwacht het niet, Afolabi niet bij selectie uit voorzorg. Wat een grap die gast.