Speelronde 22

Gaat Henk de Jong SC Cambuur verlaten na dit seizoen?

• Welnee

Stemmen: 1 12,5%
  • Jawel

Stemmen: 5 62,5%
  • LB

Stemmen: 2 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    8
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 17 januari
VVV-Telstar
TOP Oss-Roda JC
SC Cambuur-Excelsior
FC Volendam-Vitesse
FC Dordrecht-Jong AZ
ADO Den Haag-Helmond Sport

Zaterdag 18 januari
MVV-FC Den Bosch

Zondag 19 januari
FC Emmen-FC Eindhoven

Maandag 20 januari
Jong FC Utrecht-De Graafschap
Jong Ajax-Jong PSV

Bernardo

Well-known member
Nou Cambuur zonder Pauwels en Alhaft. Balk en de Jong op de buitenkant en Rölke in de spits. Dat word weer genieten.

Joost

Well-known member
TOP v Roda is 26 uur voor aftrap gewijzigd van een auto/buscombi naar een verplichte buscombi. Naar de reden is het nog gissen.

Abubakari

Well-known member
Vanaf vanavond een nieuwe Ultras groep met trommels bij Cambuur. Heb daar echt helemaal niks mee.
Och jezus wat een ellende. Ultras, vreselijk. Met hun trommeltjes. Vorige week in het uitvak bij Groningen-Almere ook weer zo’n ritmisch gestoorde gek die 90 minuten lang staat te trommelen.
Wat dat betreft grote hulde aan NAC, die hebben trommels verboden.

JMD

Well-known member
Och jezus wat een ellende. Ultras, vreselijk. Met hun trommeltjes. Vorige week in het uitvak bij Groningen-Almere ook weer zo’n ritmisch gestoorde gek die 90 minuten lang staat te trommelen.
Wat dat betreft grote hulde aan NAC, die hebben trommels verboden.
Ik heb ooit 2x letterlijk naast het uitvak van FC Twente gezeten.... Wat de lol is van 90 minuten lang alleen maar zingen en niet reageren op wat er in de wedstrijd gebeurt (geen gejuich bij een goal van Twente, geen gevloek/boze reacties bij doelpunt PSV) snap ik echt niet. Ze lijken het zelfs jammer te vinden dat er gevoetbald wordt en lijken te denken dat het om hen draait ipv om die 22 man en de bal.

Ik heb echt liever een af en toe doodstil stadion dat ineens lawaai maakt als er iets gebeurt dan dat 90 minuten lang monotone zingen.

Jef400

Well-known member
Volendam heeft inmiddels 9 punten voorsprong op plek 3. Directe promotie voor Volendam lijkt er dit seizoen wel in te zitten.

Maasveld

Well-known member
Ik heb ooit 2x letterlijk naast het uitvak van FC Twente gezeten.... Wat de lol is van 90 minuten lang alleen maar zingen en niet reageren op wat er in de wedstrijd gebeurt (geen gejuich bij een goal van Twente, geen gevloek/boze reacties bij doelpunt PSV) snap ik echt niet. Ze lijken het zelfs jammer te vinden dat er gevoetbald wordt en lijken te denken dat het om hen draait ipv om die 22 man en de bal.

Ik heb echt liever een af en toe doodstil stadion dat ineens lawaai maakt als er iets gebeurt dan dat 90 minuten lang monotone zingen.
Ach ja, er zijn ook mensen die scenario's gaan uitwerken waar nog geen 1% kans op is. Iedereen heeft zo zijn nukken.

Bernardo

Well-known member
Ik heb het voor eerst in 25 jaar moeilijk als Cambuur supporter, terwijl we een hoop klote jaren hebben gehad als Cambuur supprter.. Heeft iemand ttips? Om met al die veranderingen van de laatste maanden om te gaan?

Bovenaan