Speelronde 22

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    6

Miramar

Well-known member
Hahaha wat een verschrikking dat Vitesse. Met drie verdedigers teruglopen terwijl er vijf PSV-ers aanvallen.
 

gevegt

Well-known member
Dik verdiende overwinning voor PEC in een heerlijk potje voetbal.
Als ze dit kunnen volhouden gaan ze never en nooit degraderen.
 

Bernardo

Well-known member
Dik verdiende overwinning voor PEC in een heerlijk potje voetbal.
Als ze dit kunnen volhouden gaan ze never en nooit degraderen.
Dik verdiend vond ik echt niet, gelijkspel was een terechte uitslag geweest. Verder eens, PEC blijft er fluitend in op deze manier. De enige die hun kan nekken is Lamprou.
 

gevegt

Well-known member
Dik verdiend vond ik echt niet, gelijkspel was een terechte uitslag geweest. Verder eens, PEC blijft er fluitend in op deze manier. De enige die hun kan nekken is Lamprou.
Lamprou blijft een vreemde keeper. Op zich speelde hij niet slecht, maar had wel weer een paar foutjes.
Dik verdiend is misschien ietwat overdreven, maar terecht was het al met al wel.
Hopelijk vallen de blessures wel mee.
 

Abubakari

Well-known member
Eerste thuiswedstrijd dit seizoen die ik oversla van Cambuur, gelukkig een hele saaie wedstrijd gemist😬

Cambuur is het behoorlijk kwijt, laatste 5 thuiswedstrijden incl beker 4x verloren en alleen tegen Sparta een nauwelijks verdiend punt. Ook een zwaar programma voor de boeg met Feyenoord en Twente uit en Ajax thuis. Zit Fortuna thuis dan nog tussen.
 

Bernardo

Well-known member
Jep, gaat allemaal laatste weken wat minder. We hebben gelukkig wel een aardige marge opgebouwd.
 

Batigoal

Well-known member
Vitesse kreeg in de laatste 4 duels maar liefst 16 tegentreffers. Die zijn echt volledig ingestort he. Niets meer over van het redelijk stabiele fundament.

Voor Sparta wordt het cruciaal om straks van Willem II te winnen, anders wordt dat een kansloze missie om degradatie te ontlopen.
 
Bovenaan