Die zakken helemaal weg. Ik vraag me zelfs af of ze Europees voetbal gaan halen.AZ moet oppassen niet nog verder te dalen...
Even er van uitgaande dat Feyenoord de beker wint is plek 5 ook een rechtstreekse plek en die komt echt serieus in gevaar nu. Playoffs zullen ze wel redden, maar dat is dit seizoen geen uit/thuis meer maar enkele duels, dan is de kans dat ze het niet redden natuurlijk ook groterDie zakken helemaal weg. Ik vraag me zelfs af of ze Europees voetbal gaan halen.
Wat ze nu hebben laten zien was gewoon Kut met peren.AZ moet oppassen niet nog verder te dalen...
Bedankt.Gefeliciteerd BH!
Scheelt ook of Veerman wel of niet meedoet in wedstrijden. Zonder Veerman ging het allemaal wat moeizamer.Ben benieuwd hoe PSV vanmiddag bij Volendam voor de dag gaat komen. Na de winterstop loopt het allemaal veel minder soepel bij PSV. Voor de winterstop speelden we de ploegen uit het rechterrijtje gewoon kapot, dat gaat de laatste tijd wat minder en als je dan niet snel scoort kan het weleens heel lastig worden. Winnen zie ik PSV zeker nog wel doen, maar het zal nipt zijn, 0-1/0-2 ofzo
Ik heb Almere live kunnen zien in Eindhoven en was echt onder de indruk van hoe Almere speelde. Ook knap hoe men daar rustig is gebleven na de start van de competitie waarin ze 1 uit 6 pakten...Almere City even vaak de nul gehouden dit seizoen als Feyenoord. Alleen PSV hield vaker de nul. Dat is echt knap voor een promovendus. Altijd al gezegd, maar Pastoor is een toptrainer voor dat niveau.
Je ziet die lul vol in beeld dat bekertje bier gooien naar die Zwollespeler. Op de eerste rij. Hoe dom ben je dan? Dat je uit frustratie/vreugde een keer (per ongeluk) wat gooit, oke, kan ik nog een klein beetje voorstellen. Maar dit. Wat had die Zwollenaar gedaan? Hij won een inworp... Als je dat geestelijk al niet aankan hoor je in een gesticht thuis.Wat een kansloze aktie weer. Staking?