Speelronde 21

Hup

  • AZ

  • FC Utrecht

  • Heerenveen

  • Ajax

  • Vitesse

  • Heerenveen

  • Twente

  • Emmen

  • ADO

  • Willem II

  • PSV

  • VVV Giakoumakis

  • Fortuna Sittard

  • Willem II

  • Sparta

  • RKC

  • PEC Zwolle

  • HerAcles Almelo

  • FC Groningen

  • Feyenoord


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Wat een onzin om Emmen-AZ te vervroegen. Op het oorspronkelijke tijdstip is er in Emmen en op de route van/naar Alkmaar niks aan de hand.
Ook Heerenveen-Vitesse is wat gek vind ik. Begint in Arnhem ook pas zondagnacht. Enige wat ik me wel voor kan stellen is de wedstrijd van RKC ivm ijzel op de terugweg.
 

Bonehead

Well-known member
Bedankt @fortuna1987

Het was niet om aan gluren, net als de heenwedstrijd. Punten dan maar eerlijk verdeeld.

Dankzij bier was het toch nog uit te zitten.
 

Bonehead

Well-known member
Thanks @gevegt

De verslaggever had het al over play-offs. We pakken momenteel veel punten, maar toch is het vertrouwen broos. Tegen subtoppers gaat het allemaal nog wel, maar alles wat daarboven of daaronder zit is het compleet ruk.
 

gevegt

Well-known member
Thanks @gevegt

De verslaggever had het al over play-offs. We pakken momenteel veel punten, maar toch is het vertrouwen broos. Tegen subtoppers gaat het allemaal nog wel, maar alles wat daarboven of daaronder zit is het compleet ruk.
Doet me denken aan Bochum. Gewoon zevende plek dus.
 

Bonehead

Well-known member
Doet me denken aan Bochum. Gewoon zevende plek dus.

Eerst vanavond nog HSV gekeken. Onbegrijpelijk dat ze geen 3 punten hebben gehaald. Maar kansen voor Bochum dus.

De eerste overwinning sinds 2005. De beruchte bierwedstijd.

Ik had keurig een uur gespijbeld van werk om om 16 uur aanwezig te zijn bij de verplichte buscombi. De animo op deze vrijdag voor de voorjaarsvakantie was gering. Een man of 16 vond het de moeite. Ze hadden kennelijk weinig zin deze dag. Dat gold ook voor de buschauffeur die pp zijn elfendertigste richting Sittard tufte. Hoe verder naar het zuiden, hoe rebelser het gedrag. Het werd ras zekerder dat we de aanvangstijd niet zouden redden. Er werd stiekem gerookt en de twee stewards waren niet meer de baas over de koeling gevuld met bier dat voor de terugweg was bedoeld.

De ogen ging direct naar Bonehead. Geen idee waarom. Ik bin zo'n liem jong. Uiteraard werd ik betrapt met een blikje gerstenat. De grote kamper sprong voor mij in de bres. Uiteindelijk kwamen we een half uur naar aanvang het stadion binnen, waar nog geen 1000 man zat. Het stond al 0-2. Uiteindelijk kregen we nog 1 doelpunt te zien.

Dankzij mijn meest onschuldige lach werd de thuisreis toch nog gezellig in een bus vol rook en bier.
 

Maasveld

Well-known member
Eerst vanavond nog HSV gekeken. Onbegrijpelijk dat ze geen 3 punten hebben gehaald. Maar kansen voor Bochum dus.

De eerste overwinning sinds 2005. De beruchte bierwedstijd.

Ik had keurig een uur gespijbeld van werk om om 16 uur aanwezig te zijn bij de verplichte buscombi. De animo op deze vrijdag voor de voorjaarsvakantie was gering. Een man of 16 vond het de moeite. Ze hadden kennelijk weinig zin deze dag. Dat gold ook voor de buschauffeur die pp zijn elfendertigste richting Sittard tufte. Hoe verder naar het zuiden, hoe rebelser het gedrag. Het werd ras zekerder dat we de aanvangstijd niet zouden redden. Er werd stiekem gerookt en de twee stewards waren niet meer de baas over de koeling gevuld met bier dat voor de terugweg was bedoeld.

De ogen ging direct naar Bonehead. Geen idee waarom. Ik bin zo'n liem jong. Uiteraard werd ik betrapt met een blikje gerstenat. De grote kamper sprong voor mij in de bres. Uiteindelijk kwamen we een half uur naar aanvang het stadion binnen, waar nog geen 1000 man zat. Het stond al 0-2. Uiteindelijk kregen we nog 1 doelpunt te zien.

Dankzij mijn meest onschuldige lach werd de thuisreis toch nog gezellig in een bus vol rook en bier.
Dat zijn de mooiste :D
 

JMD

Well-known member
Code rood voor morgen. Neem aan dat de KNVB de duels van morgen er dan uit gaat halen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het leven is sinds maar 2020 al code rood.

Niet piepen, maar spelen. Wij moeten vermaakt worden.
 

Maasveld

Well-known member
Alles voor morgen afgelast, op Ajax-Utrecht na, deze gaat misschien nog door. Bekerronde gaat hoogstwaarschijnlijk ook niet door.
 

leo1949

Well-known member
AZ heeft tot nu toe nog niet veel laten zien

Ajax heeft mazzel dat zondag alles is afgelast.
Nu kunnen ze trainen op wedstrijden zonder doping
 
Bovenaan