Speelronde 20

Ajax-PSV op zaterdag!

  • Ja, is weer eens anders op zaterdagavond

    Stemmen: 2 100,0%
  • Nee, hoort op zondagmiddag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    2
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Vrijdag 2 februari
Almere City-Excelsior

Zaterdag 3 februari
FC Twente-RKC
Fortuna Sittard-SC Heerenveen
Ajax-PSV
NEC-Heracles

Zondag 4 februari
Vitesse-Go Ahead Eagles
FC Utrecht-FC Volendam
AZ-Feyenoord
Sparta-PEC Zwolle
 

Abubakari

Well-known member
Poll

O Whatever, als Ajax maar wint.

En dat gaat uiteraard gebeuren ook, hup Ajax. Stc kom er maar in!
 

Jef400

Well-known member
Ajax - PSV en AZ - Feyenoord zijn wel de blikvangers dit weekend. Ajax - PSV ga ik ook geheel kunnen zien. AZ - Feyenoord misschien een flits in het supportershome.
 

stc

Well-known member
De wedstrijd van vanavond tussen Ajax en PSV kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. Zal wel weer een arbitrale dwaling komen van het scheidsrechtersgilde, waardoor PSV weer punten gaat verspelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Daar ga ik ook vanuit, PSV heeft een aantal spelers die in het rechterrijtje horen te spelen, voeg daaraan toe dat jullie dit seizoen erg moeizaam de punten pakken terwijl wij eigenlijk moeiteloos alles winnen met briljant spel met een spelersgroep die tegen de absolute wereldtop aan schurkt dus alles minder dan 5-0 overwinning van ons zou een regelrechte schande zijn.
 

erka

Well-known member
Totaal oninteressante wedstrijd. Wie gaat daar nog naar kijken? Alsof Ajax tegen Enter Vooruit speelt. Liever volg ik een interessante topper in de Eredivisie waarbij de uitslag niet bij voorbaat al vaststaat. Ik ben in die zin ook heel benieuwd of NEC de goede lijn voortzet.
 
  • Geweldig
Waarderingen: JMD

JFK

Well-known member
De wedstrijd van vanavond tussen Ajax en PSV kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. Zal wel weer een arbitrale dwaling komen van het scheidsrechtersgilde, waardoor PSV weer punten gaat verspelen.
Eens.
De vraag is niet óf Ajax gaat winnen, maar met hoeveel ze gaan winnen.
Je merkt ook aan alles dat PSV op instorten staat. Het loopt niet, men moppert op elkaar en als klap op de vuurpijl is het chagrijn erg groot na het mislukken van de transfer van Driouech.
De PSV-supporter is te benijden.
 

Bonehead

Well-known member
Totaal oninteressante wedstrijd. Wie gaat daar nog naar kijken? Alsof Ajax tegen Enter Vooruit speelt. Liever volg ik een interessante topper in de Eredivisie waarbij de uitslag niet bij voorbaat al vaststaat. Ik ben in die zin ook heel benieuwd of NEC de goede lijn voortzet.
Het is dat EV hun topscoorder Wout Velten (ongetwijfeld familie van evenals de andere twee Veltens die in de selectie zitten) al een tijdje wegens een blessure moet missen anders hadden ze een kans. De tegenstander van NEC heeft bekant nog een zwakkere defensie dus die wedstrijd is al helemaal niet interessant.
 

Mario

Well-known member
De wedstrijd van vanavond tussen Ajax en PSV kan maar beter schriftelijk worden afgedaan. Zal wel weer een arbitrale dwaling komen van het scheidsrechtersgilde, waardoor PSV weer punten gaat verspelen.
Is de wedstrijd in de Kuip?
 

stc

Well-known member
Het is dat EV hun topscoorder Wout Velten (ongetwijfeld familie van evenals de andere twee Veltens die in de selectie zitten) al een tijdje wegens een blessure moet missen anders hadden ze een kans. De tegenstander van NEC heeft bekant nog een zwakkere defensie dus die wedstrijd is al helemaal niet interessant.
NEC heeft tenminste nog een redelijke scheidsrechter dit weekend.
 

Mario

Well-known member
PSV zal wel weer slecht spelen. Ajax heeft sensatie Henderson die de club in z'n eentje alsnog kampioen maakt. En nu krijgen we dus ook al geen penalty mee. Wat een drama allemaal weer ...
 

Batigoal

Well-known member
Neem aan dat we vandaag onze belangrijkste spelers rust geven, sterspeler Martha mag van mij dit tussendoortje laten schieten zodat hij fit is voor de echte topwedstrijd tegen Heerenveen hierna.
 

Abubakari

Well-known member
PSV is op elke positie minder dan Ajax en ik las dat Geuzebujuuk voor Ajax is, dus dat komt wel goed.

Kaplan op de plek van Hato en Hato linksback zou ik wel eens willen zien.
 
Bovenaan