Eef de Kip
Well-known member
Professionele overwinning, mooi krachten gespaard.
Hup Ajax!!
Hup Ajax!!
Inderdaad. Hou dat idee vast voor als Ajax weer eens tegen een ploeg speelt die zo speelt...Mooi die grinta inderdaad!
Zonde, was nergens voor nodig, clubvoetbal ligt nu 2 weken stil...Professionele overwinning, mooi krachten gespaard.
Ik dacht dat jij verstand van wiskunde had. Hij gebruikt een grotere bal waardoor de raaklijn ook groter is.Het filmpje laat het mooi zien. Het is gewoon niet met 100% zekerheid te zeggen, dus logisch dat de beslissing blijft staan. (hoe pijnlijk voor PSV ook)
Dat heeft daar dus niks mee te makenIk dacht dat jij verstand van wiskunde had. Hij gebruikt een grotere bal waardoor de raaklijn ook groter is.
De wedstrijdsituatie was duidelijk anders.
De bal was er verder overheen.Dat heeft daar dus niks mee te maken
Zie onderstaand filmpje van Mossou
Dat heb jij nagemeten?De bal was er verder overheen.
Dat weet iedereen.Dat heb jij nagemeten?
En daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat perspectief verschrikkelijk kan bedriegen.
Blijkbaar dus niet. Want ik zie mensen met 100% zekerheid verkondigen dat de bal uit is. En dat kan je gewoon niet zeggen.Dat weet iedereen.
Hij was 100% uit. Op zeker.Blijkbaar dus niet. Want ik zie mensen met 100% zekerheid verkondigen dat de bal uit is. En dat kan je gewoon niet zeggen.
Halve seconde voordat blind de bal raakt is ie over de lijn. 100%Hij was 100% uit. Op zeker.
En de aarde is plat!Hij was 100% uit. Op zeker.
Vertel eens iets nieuws.En de aarde is plat!