Speelronde 20

Wat wordt het?


  • Totaal aantal stemmers
    13

Abubakari

Well-known member
Ja. Als je geen spits hebt die fit is was dit een prima oplossing.
Had PSV dan niet moeten beginnen zoals ze in de tweede helft speelden? Voor rust was het wachten tot het onheil over je zou vallen, na rust was het voetballen om zelf ook te scoren.
Op één of andere manier speelt Ajax nooit (of zelden) goed uit tegen PSV. Ik denk dat je met wat meer lef vandaag meer had kunnen halen dan met dat afwachtende en door angst ingegeven spel.
 

gevegt

Well-known member
Had PSV dan niet moeten beginnen zoals ze in de tweede helft speelden? Voor rust was het wachten tot het onheil over je zou vallen, na rust was het voetballen om zelf ook te scoren.
Op één of andere manier speelt Ajax nooit (of zelden) goed uit tegen PSV. Ik denk dat je met wat meer lef vandaag meer had kunnen halen dan met dat afwachtende en door angst ingegeven spel.
Misschien wel, maar we hebben niet het team om constant druk te kunnen zetten. Sangaré wordt node gemist wat dat betreft.
Het was geen angst, eerder realistisch.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een volslagen idioot is die Roel Janssen ook he. Inmiddels bijna wekelijks een levensgevaarlijke tackle inzetten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vind ik prima voor dat duikelaartje, maar wel irritant dat hij dan niet speelt tegen onze naaste concurrenten PSV en FC Twente.
 

Abubakari

Well-known member
Het duikelaartje heeft er 3 gemaakt tegen Feyenoord, heeft 6 punten gekost. Niet gek voor een duikelaartje.
 
Bovenaan