Speelronde 20

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    13

gevegt

Well-known member
Die Utrecht speler gaat bewust op het been staan van de keeper en komt weg met geel.

En de gelijkmaker. Kut scheids.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Daar zijn dit seizoen veel gegadigden voor. Maar het zou zo maar kunnen.

Domme reactie van Van Polen op dat ventje van Balk.

Jammer voor PEC.

Dat is toch geen rood? Als Anthony naptrapt, is het ineens geel of niks, want dan gaat het ineens om de impact. Wat is de impact van dit duwtje dan? Hij slaat 'm toch niet het ziekenhuis in?

En als je ziet waar die gast van WillemII rood voor kreeg laast, dan is dit van Balk het zeker.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nou, lullig voor Zwolle is het wel. Maar een domme actie van van Polen is het ook.
 

gevegt

Well-known member
Dat is toch geen rood? Als Anthony naptrapt, is het ineens geel of niks, want dan gaat het ineens om de impact. Wat is de impact van dit duwtje dan? Hij slaat 'm toch niet het ziekenhuis in?

En als je ziet waar die gast van WillemII rood voor kreeg laast, dan is dit van Balk het zeker.
Jammer genoeg niet. Wat een pisventje is dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou, lullig voor Zwolle is het wel. Maar een domme actie van van Polen is het ook.

Het is ook niet slim, maar ik snap die uitleg van arbiters gewoon niet. Zelfde als met de VAR. Ze leggen het iedere keer net weer anders uit, zodat het in hun straatje past.
 

SanMark.

Well-known member
De Boer legde het wel aardig uit. Als je eerst de handen tegen de borst zet en dan duwt is het geel, nu komt hij aanlopen en duwt vol met zijn handen Balk omver. Ik snap wel dat je hier rood geeft.

Scheids floot prima.
 

gevegt

Well-known member
De Boer legde het wel aardig uit. Als je eerst de handen tegen de borst zet en dan duwt is het geel, nu komt hij aanlopen en duwt vol met zijn handen Balk omver. Ik snap wel dat je hier rood geeft.

Scheids floot prima.
Maar wel zijn been bewust op de knie van de keeper plaatsen en daarna lekker rollen en wegkomen met geel.
Als Bram rood krijgt had dat pisventje van een Balk dat ook moeten krijgen.
 

Bonehead

Well-known member
Dat is toch geen rood? Als Anthony naptrapt, is het ineens geel of niks, want dan gaat het ineens om de impact. Wat is de impact van dit duwtje dan? Hij slaat 'm toch niet het ziekenhuis in?

En als je ziet waar die gast van WillemII rood voor kreeg laast, dan is dit van Balk het zeker.

Ik heb het over de reactie van Van Polen. Niet over de overtreding van die Balk, wat ik ook inderdaad een kutjong vind maar dit geheel terzijde. Diep in blessuretijd is dat gewoon oerdom en dat voor een speler met zijn ervaring. Hij moet gewoon met zijn poten van die Balk afblijven en hem knetterhard uitlachen na het laatste fluitsignaal als de drie punten zijn binnengesleept.

Sommige dingen kun je blind voorspellen. Gefeliciteerd Bonehead.

Thanks RK. Het komt inderdaad niet als een volslagen verrassing. Heracles haalt veel punten tegen clubs als Heerenveen, Utrecht en inderdaad ook Groningen.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb het over de reactie van Van Polen. Niet over de overtreding van die Balk, wat ik ook inderdaad een kutjong vind maar dit geheel terzijde. Diep in blessuretijd is dat gewoon oerdom en dat voor een speler met zijn ervaring. Hij moet gewoon met zijn poten van die Balk afblijven en hem knetterhard uitlachen na het laatste fluitsignaal als de drie punten zijn binnengesleept.
Rationeel heb je natuurlijk gelijk. Alleen werkt dat zo niet bij een speler als van Polen. Die gooit hart en ziel in elke wedstrijd en ziet dat zijn keeper in de laatste minuut expres een trap krijgt. Dan reageer je gewoon impulsief.
Zo erg was het nou ook weer niet. De scheids had even tijd moeten nemen om na te denken.
 

Bonehead

Well-known member
Rationeel heb je natuurlijk gelijk. Alleen werkt dat zo niet bij een speler als van Polen. Die gooit hart en ziel in elke wedstrijd en ziet dat zijn keeper in de laatste minuut expres een trap krijgt. Dan reageer je gewoon impulsief.
Zo erg was het nou ook weer niet. De scheids had even tijd moeten nemen om na te denken.

Dergelijke duw wordt met rood bestraft tenzij de scheidsrechter de regels niet goed hanteert. Dat moet je dan maar accepteren. Zal wel 1 wedstrijdje schorsing worden.
 

gevegt

Well-known member
Dergelijke duw wordt met rood bestraft tenzij de scheidsrechter de regels niet goed hanteert. Dat moet je dan maar accepteren. Zal wel 1 wedstrijdje schorsing worden.
En bewust op de knie trappen met geel.
Kut scheids en SanMark. ook.
 
Bovenaan