Speelronde 20

Speelronde 20

  • PSV (35) staat na deze ronde boven Willem II (36)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord (34) staat na deze ronde boven Willem II (36)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vitesse (33) staat na deze ronde boven Willem II (36)

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Utrecht (30) staat na deze ronde boven Vitesse (33)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Bergwijn is zelf naar Londen gevlogen vandaag voor de medische keuring, waar hij geen toestemming van PSV voor had. Hij belde zelf Faber op om te zeggen dat hij niet kon spelen vandaag.

Spurs wil 30 miljoen betalen, PSV wil meer.
 

gevegt

Well-known member
Bergwijn is zelf naar Londen gevlogen vandaag voor de medische keuring, waar hij geen toestemming van PSV voor had. Hij belde zelf Faber op om te zeggen dat hij niet kon spelen vandaag.

Spurs wil 30 miljoen betalen, PSV wil meer.

Ik wist niet dat Bergwijn een vliegbrevet heeft,
 

erka

Well-known member
:duim: als Groningen nou oooooooooit nog eens leert om dezelfde inzet op de mat te leggen tegen het rechterrijtje. Maar zo werkt het dus blijkbaar niet.

PSV is eigen schuld, begin dan ook niet aan Faber als je MvB eruit gooit.
 

Bernardo

Well-known member
Klopt, maar ik vraag me wel af wie je anders had moeten doen... Dat het met Bommel einde verhaal was, was al duidelijk.

Nou Faber doet het nog slechter als van van Bommel. Als je geen goede vervanger hebt, Gooi je toch niet iemand eruit. Had v. Bommel lekker het seizoen laten afmaken en had dan gekeken of je nog met elkaar door kon gaan.
 

Mario

Well-known member
Nou Faber doet het nog slechter als van van Bommel. Als je geen goede vervanger hebt, Gooi je toch niet iemand eruit. Had v. Bommel lekker het seizoen laten afmaken en had dan gekeken of je nog met elkaar door kon gaan.

Van Bommel heeft net met een kapsalon shoarma op de schoot naar Studio Sport gekeken.
 

gevegt

Well-known member
Nou Faber doet het nog slechter als van van Bommel. Had v. Bommel lekker het seizoen laten afmaken en had dan gekeken of je nog met elkaar door kon gaan.

Oké ik zal voor deze ene keer reageren.

Bommel heeft een aantal kangoeroes gehaald die er werkelijk niets van bakte. Daarnaast vond zijn site-kick het belangrijker om nog even geld op te halen als BC.
 
Bovenaan