Speelronde 20

Speelronde 20

  • PSV (35) staat na deze ronde boven Willem II (36)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Feyenoord (34) staat na deze ronde boven Willem II (36)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vitesse (33) staat na deze ronde boven Willem II (36)

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Utrecht (30) staat na deze ronde boven Vitesse (33)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Batigoal

Well-known member
Bergwijn doet later vandaag niet mee bij PSV, vanwege transferperikelen. Spurs zou achter hem aan zitten.

Gezien de vorm van Stevie deed hij de afgelopen 2 duels ook niet mee... :p
STrik erom heen en weg doen. Graag of niet.
Jammer, want in de basis kan hij natuurlijk zeker wel voetballen, is 1 van PSV's beste spelers, maar of hij bij Spurs onder Mourinho nou zoveel beter af is...(en met een EK voor de boeg)

Bergwijn gaat toch naar Leicester? Zag van de week de Leicester-fans op Twitter over hem tweeten. #FreeBergwijn

Goeie redding van Varela. Kom op Ajax, voorlopig hebben we het moeilijk.
 

Pascallovic

Well-known member
Het ideetje met Siem de Jong in de basis flopt volledig voorlopig. Gravenberch verzuipt ook. Is men niet voorbereid op dit betonvoetbal of zo? Groningen doet precies wat je van ze verwacht. Duelleren en knokken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hier was ik eerlijk gezegd wel bang voor. Matige vorm, beetje onderschatting, Grunn uit altijd lastig. Erger nog is het ontzettend matige spel. Hier ga je het niet mee winnen jongens.
 

JMD

Well-known member
Bergwijn gaat toch naar Leicester? Zag van de week de Leicester-fans op Twitter over hem tweeten. #FreeBergwijn
Geen idee. Spurs wordt nu genoemd.

Denk dat Leicester wel een betere ploeg is voor hem qua spel, en Spurs zie ik voorlopig ook niet meer in de top van Engeland komen en kampioen worden (Leicester ook niet, maar die spelen wel leuker voetbal en daar zit meer een idee achter)
 

Batigoal

Well-known member
Gravenberch er gauw uit a.u.b. anders haalt hij rood. Plus hij is de zwakste schakel vandaag dus we kunnen hem missen.
 

JMD

Well-known member
Opstelling PSV:
Unnerstall - Dumfries Schwaab Hendrix Viergever - Rosario Ihattaren Afellay - Bruma Lammers Gakpo

Hendrix centraal achterin... Tuurlijk... Mijn hemel. Afellay dus voor het eerst sinds december 2010 weer in de basis van PSV, ben benieuwd wat die kan. Lammers ook in de basis is ook mooi.
 

JMD

Well-known member
Het schijnt al rond te zijn vwb Bergwijn en Spurs. Faber's opmerking van donderdag 'als je niet wilt spelen, moet je maar weg' leek dus over hem te gaan. Volgens Van Gangelen bij FOX was hij ook een splijtzwam in de selectie.

Dat is ineens heel snel gegaan. En ook apart, meestal hoor je al lang van de geruchten, maar Bergwijn-Spurs, die link heb ik niet gehoord. (wel idd met Leicester)

Ben benieuwd voor hoeveel die verkocht is, gezien zijn vorm de laatste weken kan dat nooit heel veel zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Typisch dat het loopt als er iemand staat die wel een bijzondere pass heeft. Dat kun je als Ten Hag toch ook zelf bedenken.
 

JFK

Well-known member
Opstelling PSV:
Unnerstall - Dumfries Schwaab Hendrix Viergever - Rosario Ihattaren Afellay - Bruma Lammers Gakpo

Hendrix centraal achterin... Tuurlijk... Mijn hemel. Afellay dus voor het eerst sinds december 2010 weer in de basis van PSV, ben benieuwd wat die kan. Lammers ook in de basis is ook mooi.

Hey stc, wat is de opstelling van Twente?
 
Bovenaan