THYYYYYYYYY!!!!!
Gefeliciteerd met het lijfsbehoud.
(En bedankt, nu moeten wij morgen het cadeau wel uitpakken)
Bedankt, kan nu inderdaad bijna niet meer fout gaan.Wat een waardeloos kutvoetbal. Maasveld gefeliciteerd:duim:
Ik vind het sowieso niet iets waar je als trainer van een andere club over moet beginnen. Tegenstander of niet, je moet vooral naar je eigen ploeg kijken. Laat het oordelen lekker over aan de fans en analisten.De opmerkingen van Verbeek over PSV 'ze spelen schijtbakkenvoetbal' is natuurlijk ten dele best waar. Alleen is nou net Verbeek degene die zijn mond erover moet houden. Het eerste half uur deed hij niets anders. Kont tegen de goal en maar wachten. PSV had dat eerste half uur iets van 85% balbezit volgens mij.
Ik hoop dat FC utrecht vandaag wint.
Nou, over een uurtje de traditionele nederlaag (al zal ik nu om de oren worden geslagen door JMD met feitjes en statistieken). Ik ben benieuwd hoe Ten Hag zich tegen zijn voormalige club gaat verweren. Maar in tegenstelling tot De Klassieker heb ik hier weinig vertrouwen in. Hopelijk hebben onze vleugels het op de heupen.
Ik vind het sowieso niet iets waar je als trainer van een andere club over moet beginnen. Tegenstander of niet, je moet vooral naar je eigen ploeg kijken. Laat het oordelen lekker over aan de fans en analisten.
Vorig jaar wonnen jullie, maar dit is (misschien op PSV uit na) jullie traditioneel slechtste duel inderdaad. Overigens zie ik Ajax dit winnen, maar zie ik jullie eerder struikelen tegen een op papier mindere ploeg. Verder heeft Ajax met Ten Hag in dit duel natuurlijk een voordeel, die weet precies hoe Utrecht denkt enz.
Maar ik zit er vandaag graag naast hoor qua voorspelling...En wat mij betreft mag het qua goals een herhaling van 2011-2012 worden, toen er 10 goals vielen... De 5 duels daarna slechts 6 goals (en overigens slechts 1 nederlaag van Ajax (2 seizoenen terug), 1x winst voor Ajax (vorig jaar) en 3x gelijk...
Een wedstrijd waarin het er op aan komt dat je de juiste instelling hebt. Dat wordt dus max een puntje.
Vorig jaar wonnen jullie, maar dit is (misschien op PSV uit na) jullie traditioneel slechtste duel inderdaad. Overigens zie ik Ajax dit winnen, maar zie ik jullie eerder struikelen tegen een op papier mindere ploeg. Verder heeft Ajax met Ten Hag in dit duel natuurlijk een voordeel, die weet precies hoe Utrecht denkt enz.
Maar ik zit er vandaag graag naast hoor qua voorspelling...En wat mij betreft mag het qua goals een herhaling van 2011-2012 worden, toen er 10 goals vielen... De 5 duels daarna slechts 6 goals (en overigens slechts 1 nederlaag van Ajax (2 seizoenen terug), 1x winst voor Ajax (vorig jaar) en 3x gelijk...
De opmerkingen van Verbeek over PSV 'ze spelen schijtbakkenvoetbal' is natuurlijk ten dele best waar. Alleen is nou net Verbeek degene die zijn mond erover moet houden. Het eerste half uur deed hij niets anders. Kont tegen de goal en maar wachten. PSV had dat eerste half uur iets van 85% balbezit volgens mij.