Speelronde 20

ElSimao

Active member
Wat ik wel goed vind aan Spaanse, Italiaanse etc. teams is dat wanneer er een speler de wedstrijd uitgetrapt wordt, dat de rest van het team direct al naast de scheids staat om verhaal te halen. Meeste spelers bij ons zijn koorknaapjes die dat niet doen, want ze "respecteren de beslissing van de scheidsrechter". Bij zo'n bang jochie als Makkelie moet je dat nooit doen. Die is geintimideerd door het thuispubliek dus moet je het hem er goed inwrijven als er een overtreding gemaakt wordt.
 

JMD

Well-known member
Doordat Ajax niet wist te scoren heeft elke ploeg van de eredivisie dit seizoen minimaal 1x droog gestaan in een wedstrijd. De laatste keer dat Ajax het doel niet wist te vinden was in april 2017, toen het met 1-0 bij PSV verloor.
 

ElSimao

Active member
Ook weer zoiets, die vrije trap op de rand van de 16, 10 minuten voor tijd. Een van de weinige kansen die je krijgt en dat laat je Ziyech nemen. De man die 1x gescoord heeft in 60 pogingen ofzo. En dat terwijl Schone er gewoon naast staat.

Men moet maar eens af van dat niet Ziyech willen "beledigen" of whatever. De man kan gewoon geen vrije trappen nemen, vertel hem dat en geef de bal aan Schone.
 

JMD

Well-known member
Ook weer zoiets, die vrije trap op de rand van de 16, 10 minuten voor tijd. Een van de weinige kansen die je krijgt en dat laat je Ziyech nemen. De man die 1x gescoord heeft in 60 pogingen ofzo. En dat terwijl Schone er gewoon naast staat.

Men moet maar eens af van dat niet Ziyech willen "beledigen" of whatever. De man kan gewoon geen vrije trappen nemen, vertel hem dat en geef de bal aan Schone.

Eens hoor. Maar ik denk dat ze bang zijn dat Ziyech dan zijn kont tegen de krib gooit en weg wil.
 

ElSimao

Active member
Eens hoor. Maar ik denk dat ze bang zijn dat Ziyech dan zijn kont tegen de krib gooit en weg wil.

Met alle respect, maar met Ziyech zijn statistieken is een vrije trap aan hem geven, min of meer hetzelfde als de bal gewoon teruggeven aan de tegenstander. Als je dat dan in een duel als deze doet omdat je bang van die jongen bent...

Lasse staat er zelf ook bij en kijkt ernaar. Gebrek aan persoonlijkheid als je zelf zo vaak gescoord hebt uit vrije trappen en Ziyech voornamelijk vrije trappen verprutst heeft. Dan moet je je verantwoordelijkheid pakken.
 

JMD

Well-known member
Met alle respect, maar met Ziyech zijn statistieken is een vrije trap aan hem geven, min of meer hetzelfde als de bal gewoon teruggeven aan de tegenstander. Als je dat dan in een duel als deze doet omdat je bang van die jongen bent...

Lasse staat er zelf ook bij en kijkt ernaar. Gebrek aan persoonlijkheid als je zelf zo vaak gescoord hebt uit vrije trappen en Ziyech voornamelijk vrije trappen verprutst heeft. Dan moet je je verantwoordelijkheid pakken.

Opnieuw eens. Goede analyse (ook vwb Sch?ne, die moet zo'n bal gewoon opeisen)
Maar je hoort mij niet klagen. ;)
 
Bovenaan