En dan raak je Strand Larsen ook nog kwijt…Hoopte op een beter seizoen van Groningen
Maar het is nog steeds 3 keer niks
Beginnen met thuiswedstrijden tegen Volendam en Eagles en daar maar 2 puntjes uit pakken en tussendoor met 6-1 van Ajax verliezen, dat wordt gezellig in de Euroborg.😀Gelijkspel moet lukken
Zo denken meer Groningers.Ik ga daar niet heen
Dat maakt verder niet uit voor de sfeer denk ik.Ik ga daar niet heen
Ga al niet heen sinds 2014 wegens gezondheidszorg redenenZo denken meer Groningers.
Temperatuur en vakantie.Dat maakt verder niet uit voor de sfeer denk ik.
@De Groene Scout
Wat was dat met die lege plekken bij Twente? Dacht dat het stadion altijd aardig vol zat bij Twente.
Bleek dat vooral de temperatuur de boosdoener was van de lege plekken op die lange zijde.Temperatuur en vakantie.
Watjes. Laatst bij Slovan bij 36 graden met de pit in de zon gezeten, beetje zweten en genoeg water drinken en klaar is Kees.Bleek dat vooral de temperatuur de boosdoener was van de lege plekken op die lange zijde.
Daar kun je ook echt niet zitten. Wel 27000 kaartjes verkocht, maar zeker niet iedereen op de lange zon-zijde is op komen dagen.
Daar is de 1-0 al. Mijn voorgevoel zegt dat dit 7-0, 8-0 wordt.
Stel het nog maar 1 weekje uit.😏Volgende week moet het gebeuren, thuis tegen Cambuur.
Onmogelijke opgave volgens de statistiekjes van Henk. Die zijn echt megagoed hoor.Volgende week moet het gebeuren, thuis tegen Cambuur.
Dat wordt dus 3-0. Eitje.Onmogelijke opgave volgens de statistiekjes van Henk. Die zijn echt megagoed hoor.
Dat dacht Utrecht ook.Dat wordt dus 3-0. Eitje.