Speelronde 2


  • Totaal aantal stemmers
    13

Abubakari

Well-known member
Ik ga daar niet heen
Dat maakt verder niet uit voor de sfeer denk ik.

@De Groene Scout
Wat was dat met die lege plekken bij Twente? Dacht dat het stadion altijd aardig vol zat bij Twente.
62f93f8d3d7ed-8B169219-151F-449D-B292-03463C76E1BC.jpeg
 

Batigoal

Well-known member
Misschien een beetje gek om te zeggen na 6 tegengoals, maar Groningen heeft in ieder geval wel een wat betere keeper dit jaar.
 

Abubakari

Well-known member
Bleek dat vooral de temperatuur de boosdoener was van de lege plekken op die lange zijde.
Daar kun je ook echt niet zitten. Wel 27000 kaartjes verkocht, maar zeker niet iedereen op de lange zon-zijde is op komen dagen.
Watjes. Laatst bij Slovan bij 36 graden met de pit in de zon gezeten, beetje zweten en genoeg water drinken en klaar is Kees.
 

erka

Well-known member
Daar is de 1-0 al. Mijn voorgevoel zegt dat dit 7-0, 8-0 wordt.

6-1, valt mee dus. Jarenlang met een bepaalde mindset op het veld staan+steeds piepjonge nieuwelingen halen krijg je er niet zomaar uit. Als is Ajax geen maatstaf. Volgende week tegen Kowet weten we meer. Wel betere keeper inderdaad. Deze gaat nog wel eens een paar punten pakken denk ik.
Moet het nog maar zien dit jaar, maar ach ik maak me er steeds minder druk om :D
 

fortuna1987

Well-known member
Proficiat DGS, vandaag helemaal weggespeeld door Twente. Als ze dit doorzetten ben ik benieuwd of ze de top3 kunnen aanvallen, mooi team staat er nu.

Voor ons 0 uit 2, maar niet verrassend gezien de start met Ajax thuis en Twente uit.
Volgende week moet het gebeuren, thuis tegen Cambuur.
 
Bovenaan