Speelronde 2

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Maasveld

Well-known member
In De Kuip zeker niet. Bij Excelsior ben je binnen no-time bij de tap voor echt bier en weer terug op de tribune.

Ik haal ook in principe pas drinken in de rust indien er geen rijen staan. Sowieso voor de wedstrijd haal ik ook drinken.
Voor mij is het tijdens de wedstrijd makkelijker om drinken te halen. Ik zit aan het gangpad, waardoor ik meteen weg kan lopen zonder iemand te storen.

Tijdens de wedstrijd niet. Dan mis je zo 10 minuten van de wedstrijd als het een beetje tegen zit.

Maat van mij ging eten en drinken halen tegen Groningen en toen scoorde Cambuur, goal gemist. Daarom doe ik het dus nooit tijdens de wedstrijd.

Mensen die tijdens de wedstrijd vreten en drinken gaan halen en dan op de terugweg bij een aanval van de thuisploeg zo half gebogen blijven staan, waarmee ze het zicht van acht andere mensen blokkeren... :cautious:
Ik moet toch iets meer beseffen hoeveel geluk ik heb dat ik voor zo'n kleine kutclub ben geloof ik.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wolfswinkel alweer geblesseerd, zie ik. Vraag me oprecht af hoeveel wedstrijden die jongen uiteindelijk gaat spelen. Voor mijn gevoel is hij al vijf jaar aan het kwakkelen. En dan doel ik niet op die verschrikkelijke aneurysma die hij had.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Twente heeft op papier wel een leuke selectie. Die zouden toch wel linkerrijtje moeten spelen daarmee.
Het zijn wel heel veel nieuwelingen, waarvan een groot gedeelte toch ook twijfelgevalletjes. Ze hebben met Ron Jans wel een goede trainer, natuurlijk. Ik vind ze vandaag alvast erg matig beginnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als je dit bestraft dan is het toch rood? Ik vond er niet zoveel aan de hand, maar Higler vond het een elleboog, gelet op het gebaar wat hij maakt.
 
Bovenaan