Speelronde 19

Speelronde 19

  • Willem II

    Stemmen: 3 21,4%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 21,4%
  • SC Heerenveen

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

inhethoekje

Active member
Die van der Looi met zijn tactische opstelling om Falkenburg te passeren, pas toen die erin kwam voetbalde Willem II tenminste nog een beetje, daarvoor was het echt bagger.
 

inhethoekje

Active member
Voor de rest was Janssen goed. Die tweede kun je hem niet aanrekenen en de grensrechter ook niet. J?rgensen is wel een zeikerd als het niet loopt.

Wat een onzin,hij loopt achter die verdediger dus hij ziet hem die sliding maken, hem aantikken en ook nog eens zijn been omhoog doen voor het geval Basil er toch nog langs glipt,en jij vindt dat je hem hier niks kan aanrekenen.

PS: En de grens loopt gezellig op dezelfde hoogte mee met Basil.

Maar je kan ze niks aanrekenen, natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Het mooie is dat iedereen kan zien dat Feyenoord dit never en nooit volhoudt.

Dat dacht ik eind november ook ja, toen er nipt met 3-3 gelijk werd gespeeld in Utrecht en PSV en Ajax dichterbij kwamen. Maar daarna werd 'gewoon' 5x gewonnen. En dat het lastig gaat, tsja, je kan ook zeggen: als je met minder spel toch wint dan ben je misschien wel kampioenskandidaat nummer 1.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een onzin,hij loopt achter die verdediger dus hij ziet hem die sliding maken, hem aantikken en ook nog eens zijn been omhoog doen voor het geval Basil er toch nog langs glipt,en jij vindt dat je hem hier niks kan aanrekenen.

Die tweede goal bedoel ik., van Elia.

Die penalty uiteraard wel.
 

inhethoekje

Active member
Die tweede goal bedoel ik., van Elia.

Die penalty uiteraard wel.


Dan biedt ik mijn excuses aan, zoals je het postte lijkt het erop alsof je het gene penalty vond.

Sorry.

Die afgekeurde goal, kan ik een beetje in meekomen,verleden week mee,nu tegen,kan.
 

inhethoekje

Active member
Dat gebaar verleden week van Elia na zijn goal is nu ook bekend,hij deed het voor zijn rapvrienden die een meisje hebben verkracht in Suriname en nu vastzitten.

Kan in die wereld.

(ik dacht dat hij met dat gebaar bedoelde dat het klaar was met de wedstrijd, 0-2, over en sluiten)
 

Ska P 187

Well-known member
Wat een onzin,hij loopt achter die verdediger dus hij ziet hem die sliding maken, hem aantikken en ook nog eens zijn been omhoog doen voor het geval Basil er toch nog langs glipt,en jij vindt dat je hem hier niks kan aanrekenen.

PS: En de grens loopt gezellig op dezelfde hoogte mee met Basil.

Maar je kan ze niks aanrekenen, natuurlijk.

Kampioenskoorts ouwe?
 
Bovenaan