Speelronde 19

Speelronde 19

  • Willem II

    Stemmen: 3 21,4%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 21,4%
  • SC Heerenveen

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Spelen op zondag is niet aan PSV besteed. Veel onnodig balverlies, niet voor 2de bal gaan. Veel fouten maken rond de tegendoelpunten. Ook het aantal hakjes is irritant.
Aan de andere kant toont PSV veel veerkracht en laten soms zien dat ze goed kunnen combineren. Veel kansen cre?ren ze ook, maar missen een afmaker dit seizoen

SC Heerenveen was dodelijk effectief vandaag met 3 kansen en 3 goals. Maar ook Heerenveen maakte veel fouten.

Voorts heb ik heerliijk genoten van de scheidsrechter. Daarnaast vind ik dat Schwaab een heerlijke traptechniek heeft welke hij te weinig etaleert. Daarnaast is het tijd voor een andere strafschop nemer (strafschop vond ik terecht).
 

Batigoal

Well-known member
Die Mulder ook. :eek:mg: Heerenveen heeft een prima team en voorin staat het leuk, maar met zo'n keeper kom je nooit verder.

NEC ondertussen met die gekke Hyballa en zijn vreemdelingenlegioen wel aan een prima serie bezig. Die spelen zich al vroeg veilig.
 

JMD

Well-known member
Dan had Heerenveen er ook een moeten krijgen, vlak na de 2-3.

Het was natuurlijk beide niks.
Eens. De Jong gaat ineens wel heel mooi liggen, wordt even ervoor wel licht aangeraakt, maar dat noemen we gewoon een duel.
 

JMD

Well-known member
Die jongen van Heerenveen liep al weg toen De Jong alsnog plat ging als een Klinsmann.

Klopt helemaal ja. Hij raakte hem even heel licht aan in het duel, liep weg, en toen er absoluut geen sprake meer was van contact ging De Jong ineens liggen zoals een Klinsmann in zijn beste dagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Jong kan zich beter druk maken om hoe hij weer eens een balletje tegen het net tikt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nog steeds balen van gister. Wat stom dat je het nog zo verkloot. Het gemis van Van Aken en St Juste kun je dan toch niet opvangen. Gelukkig is men bezig met het halen van een extra verdediger.

Verder wel gewoon trots op de manier waarop is gespeeld. Na Feyenoord-Heerenveen werd er gesproken over reclame voor het voetbal en gister weer. Gewoon hoog druk zetten en je eigen spel durven te spelen, met als ultiem hoogtepunt die 0-1. Wat een waanzinnig doelpunt. We hebben gewoon een ontzettend leuk team zo, dat met Utrecht, AZ, Vitesse en Groningen lekker voor Europees voetbal gaat spelen. Trots!


Laat de grote drie het dan maar mooi uitvechten samen.
 

Susa

New member
Ik zat afgelopen zondag verplicht in de Goffert en werd daar best enthousiast van Ferdi Kadioglu en ook Dario Dumic viel in de smaak bij Susa.

Roda is een gele kansloze brigade. Maar er Is weer hoop na vandaag begrijp ik.
 

Totti

New member
Die Mulder ook. :eek:mg: Heerenveen heeft een prima team en voorin staat het leuk, maar met zo'n keeper kom je nooit verder.

NEC ondertussen met die gekke Hyballa en zijn vreemdelingenlegioen wel aan een prima serie bezig. Die spelen zich al vroeg veilig.
Mulder is gewoon een keeper van het niveau Heerenveen, niet meer, maar ook zeker niet minder. Hij had inderdaad niet zijn beste wedstrijd dit weekend. In mijn ogen ??n van de meest stabiele keepers die wij de afgelopen 10-15 jaar gehad hebben. Alhoewel dat ook veel over de rest zegt.
 
Bovenaan