Speelronde 19

Speelronde 19

  • Willem II

    Stemmen: 3 21,4%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 21,4%
  • SC Heerenveen

    Stemmen: 8 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14
  • Opiniepeiling gesloten .

Batigoal

Well-known member
En dan te bedenken dat Sch?ne een paar jaar geleden onder De Boer bijna vertrok. Hij doet echt niet alles goed, maar blijft wel vaak bepalend. Zeer fijne speler.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bepalend voor je tempo ook. Zo'n speler op 6.

Daar begint je voetbal namelijk, alleen dat moet je durven. Nederlandse clubs bouwen veel te veel op via de backs. Die moet je pas via het middenveld inschakelen. Spelers als Gudelj op zo'n positie zijn funest voor je veldspel.
 

JMD

Well-known member
En dan te bedenken dat Sch?ne een paar jaar geleden onder De Boer bijna vertrok.
Ongelooflijk inderdaad.

Penalty's zijn meestal ook wel aan hem besteed. Kan me niet herinneren dat Sch?ne er 1 miste (tot vandaag dan bedoel ik natuurlijk). En vrije trappen ook.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
PSV moet dus vanmiddag ook winnen, anders is het de aansluiting met plaats 2 kwijt en moet het nog gaan oppassen naar plaats 4.
 

JMD

Well-known member
En zo omzeilt Ajax dus weer een lastige klip en met de komende 3 wedstrijden voor de boeg kan de druk vol op Feyenoord.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nou, even iets anders doen en dan om 16.45 vol voor Heerenveen!! Aanpakken die lampies!
 

Voetbal-Coach

Administrator
Leuke wedstrijd, in tijden zo een leuke en spannende pot gezien bij Ajax. Zwaar bevochten 3 punten, heel erg lekker!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 
Bovenaan