Manmanman, wat ziet dat veld van Utrecht er uit...
Mocht Ajax zondag punten laten liggen in de Galgenwaard dan kan ik wel raden waar de discussies over gaat...![]()
Ze hebben ook maar 3 weken winterstop gehad om een redelijk veld neer te leggen.
Top veld daar in Utrecht
Noem je dat een veld?
Als de bal daardoor in de goal stuitert wel.
Heeft meer weg van een uitloopweide voor varkens
Charme van het voetbal heren!Hier kan je dus ook in de zandbak voetballen, hoef je niet helemaal voor naar Dubai.
Dit heeft niks met charme, maar met slecht veldverzorging te maken. Als het de afgelopen weken dramatisch weer was geweest had ik het begrepen, maar onder de omstandigheden van afgelopen weken had je makkelijk het veld kunnen onderhouden.Charme van het voetbal heren!
Heeft Gio al een keer uitgelegd waarom Jones zijn eerste keus is?
Mooi potje zo op de woensdagavond.
Heeft Gio al een keer uitgelegd waarom Jones zijn eerste keus is?
Hoezo?Ik vind overigens wel dat RVP voor wat ie deed het prima heeft gedaan, zeker op dit veld zoals ze ook bij FOX zeggen. Hopelijk wordt hij geen Heitinga-figuur bij Feyenoord en krijgt hij wel genoeg invalbeurten, want ik heb er vertrouwen in dat deze man nog verschil kan maken en zeker in de Eredivisie.
Hoezo?
Ik ben in tranen. Wat ontroerend.Jean-Paul de Jong geeft voor het naar binnen gaan nog even al zijn spelers een handje voor de tunnel. Da's mooi!
Jean-Paul de Jong geeft voor het naar binnen gaan nog even al zijn spelers een handje voor de tunnel. Da's mooi!
Net zo klef als Algemeen directeur van Feyenoord die zich aan het inlikken bij de fans is door in het uitvak plaats te nemen.Wat klef.
Ik ben in tranen. Wat ontroerend.