Speelronde 19 + inhaalduels

Maasveld

Well-known member
Manmanman, wat ziet dat veld van Utrecht er uit...

Mocht Ajax zondag punten laten liggen in de Galgenwaard dan kan ik wel raden waar de discussies over gaat... ;)
Ze hebben ook maar 3 weken winterstop gehad om een redelijk veld neer te leggen.
Top veld daar in Utrecht
Noem je dat een veld?
Als de bal daardoor in de goal stuitert wel.
Heeft meer weg van een uitloopweide voor varkens
Hier kan je dus ook in de zandbak voetballen, hoef je niet helemaal voor naar Dubai.
Charme van het voetbal heren!

Pascallovic

Well-known member
Charme van het voetbal heren!
Dit heeft niks met charme, maar met slecht veldverzorging te maken. Als het de afgelopen weken dramatisch weer was geweest had ik het begrepen, maar onder de omstandigheden van afgelopen weken had je makkelijk het veld kunnen onderhouden.

RickPSV

Active member
Ik vind overigens wel dat RVP voor wat ie deed het prima heeft gedaan, zeker op dit veld zoals ze ook bij FOX zeggen. Hopelijk wordt hij geen Heitinga-figuur bij Feyenoord en krijgt hij wel genoeg invalbeurten, want ik heb er vertrouwen in dat deze man nog verschil kan maken en zeker in de Eredivisie.

gevegt

Well-known member
Ik vind overigens wel dat RVP voor wat ie deed het prima heeft gedaan, zeker op dit veld zoals ze ook bij FOX zeggen. Hopelijk wordt hij geen Heitinga-figuur bij Feyenoord en krijgt hij wel genoeg invalbeurten, want ik heb er vertrouwen in dat deze man nog verschil kan maken en zeker in de Eredivisie.
Hoezo?

RickPSV

Active member
Jean-Paul de Jong geeft voor het naar binnen gaan nog even al zijn spelers een handje voor de tunnel. Da's mooi!

MWLC

Well-known member
Heb een leuke pot gezien,vooral de 2e helft. Moet zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van Malacia,lekker fel en (veel) drang naar voren.Toch wel frappant,Tapia word gewisseld vanwege teveel fouten,Jones mag blijven staan en gaan ze Vermeer verhuren :hsv:

Bovenaan