Zoals Cruijff tegen FC Twente in 1981.Ik ben benieuwd hoe Henderson het verschil gaat maken vanaf de tribune.
Klopt. Waar je vorige week met 2-6 had moeten winnen in Zwolle, leek gister he-le-maal nergens op. Noppert haalde er ook nog 4 uit trouwens. Had nog veel forser kunnen zijn. Maar snap waar je op doelt. Oogt onzeker en soms met rare fratsen.Tsjongejonge, ik weet dat samenvattingen vertekenen maar dit was volgens mij wel de slechtste wedstrijd van Heerenveen dit seizoen, had ook zo 5 of 6-0 kunnen zijn. En Noppert ook weer heel moeizaam. Eerder ook al (thuis nota bene) van Volendam verloren op een moment dat Volendam alles verliest, uit de beker bij Vitesse wat toen laatste stond, nu van Excelsior verliezen wat al 2,5 maand niet gewonnen heeft. Wel apart, dat je van al die clubs uit vorm verliest.
Volgende week AZ, die zijn ook uit vorm, beloofd weinig goeds.
Poeh, Heerenveen viel niet mee inderdaad. Dat gaat niet lang meer duren met Van Wonderen, alhoewel je aan zoveel geklungel ook weinig kunt doen als trainer.
Ja, wat is er met de Tower from the Jouwer aan de hand? Pakt een paar prima ballen, maar zat er ook weer bovengemiddeld vaak naast. Ik hoopte vorig jaar deze tijd nog dat ie naar Ajax zou gaan. Had in deze vorm er ook nog wel bij gekund wat Ajax malaise betreft, maar dat terzijde.Noppert die heel nerveus overkomt
Word je nou nooit moe van jezelf?PSV gaat zondag tegen de eerste zeperd van het seizoen aanlopen. Geen Veerman op het middenveld wegens blessure. Saibari op de Africa Cup en als het een beetje tegenzit doet Schouten ook niet mee. Dan krijg je een koekenbakker middenveld met van Aanholt, Til en Tillman. Garanties voor een dikke nederlaag.