Speelronde 17

Wat is na dit weekend de top 3?


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
En net als vorige week in Nijmegen wordt aan een goede start geen vervolg gegeven. Enige verschil is dat het nu nog 0-0 staat...
 

JMD

Well-known member
O ja, PSV mag natuurlijk nog wel 4x wisselen op 2 momenten (buiten de rust), Doan had een hoofdblessure.
 

JMD

Well-known member
Afgekeurd... Toch apart, eerder dit weekend werd een goal die een speler in buitenspel die scoorde toch goedgekeurd omdat de bal aangeraakt werd, en hier niet... Is het zo moeilijk om dit soort zaken via de VAR nou gelijk te regelen? Dus of beide geen goal, of beide een goal?
 

stc

Well-known member
Afgekeurd... Toch apart, eerder dit weekend werd een goal die een speler in buitenspel die scoorde toch goedgekeurd omdat de bal aangeraakt werd, en hier niet... Is het zo moeilijk om dit soort zaken via de VAR nou gelijk te regelen? Dus of beide geen goal, of beide een goal?
Stond al buitenspel toen er geschoten werd

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Stond al buitenspel toen er geschoten werd
Dat was bij die andere goal waaraan ik refereerde ook zo....

Edit: laat maar, zie nu dat er nog een speler (was van Zwolle) achter de lijn stond, dat had ik niet gezien bij de 0-3, had alleen snel de goal gezien.
 

JMD

Well-known member
Penalty PSV

Op de dag dat Ajax de eerste pingel van het seizoen krijgt, is dat ook voor PSV het geval.
 
Bovenaan