Het is vooral een duel dat met 1 moment ineens beslist wordt, het wordt 1-0 of 0-1 door een lullige goal heb ik zo'n gevoel. 0-0 is pas 2x voorgekomen in de historie van de Klassieker begreep ik uit dat filmpje wat Feyenoord heeft gemaakt.Zo'n pot dat je tevreden moet zijn met een gelijkspel.
En in het begin dat halve achteruit trappen.Die Antony is goed, maar soms heb ik ook het idee dat er (net als bij zoveel Zuidamerikanen) af en toe een waas voor zijn ogen trekt... Ook net weer, idiote actie.
En daar is die lullige goal...Het is vooral een duel dat met 1 moment ineens beslist wordt, het wordt 1-0 of 0-1 door een lullige goal heb ik zo'n gevoel. 0-0 is pas 2x voorgekomen in de historie van de Klassieker begreep ik uit dat filmpje wat Feyenoord heeft gemaakt.
Het is vooral een duel dat met 1 moment ineens beslist wordt, het wordt 1-0 of 0-1 door een lullige goal heb ik zo'n gevoel. 0-0 is pas 2x voorgekomen in de historie van de Klassieker begreep ik uit dat filmpje wat Feyenoord heeft gemaakt.
Eerlijk is eerlijk, doet Senesi hier niks dan schiet Antony de bal erin.
🐕Wedstrijd is wel klaar nu. Ze gaan nu nog dommer de bal diep spelen....
Dat vind ik nog het irritantste, het verschil qua niveau in de CL en de competitie, lijken wel 2 verschillende elftallen.En in het begin dat halve achteruit trappen.
Maar wat een slechte pot voetbal, ik was de afgelopen weken al aardig voetbal moe en heb op de Ajax CL wedstrijden na niets gezien maar ik ben nu alweer genezen.