Speelronde 17

Speelronde 17

• Totaal aantal stemmers
    23

gevegt

Well-known member
Niet vreemd natuurlijk voor een supporter van een club waar ze prat op gaan dat ze niet voor hun lol supporter zijn van hun club. Terwijl de rest van de wereld wel kan genieten van de edele voetbalsport. Dan wordt je van zelf zuur. Daar helpt geen lepeltje suiker tegen.

Het zijn dan ook geen echte supporters, maar ouwe lullen die mee hoppen op het succes van ouwe kranten verzamelaars. En dan nog vreemd opkijken als ze klappen krijgen als ze met een grote bek na een wedstrijd heel hard roepen dan ze voor Feyenoord zijn.

Bonehead

Well-known member
Appeltje, eitje.

Nooit in de problemen geweest.

Zou JFK meezingen?

Dat kan allemaal in Almelo,
De stad waar grenzen niet bestaan,
Het leven is mooi in Almelo,
De stad waar ik graag voor ga staan,
Omgeven door water en groen,
OOHH mooi Almeloow: ik wil alles voor je doen!

Bonehead

Well-known member
Nou qua voetbal valt het mij allemaal tegen. Het is erg wisselvallig. Qua resultaat is het natuurlijk allemaal prima. Maar ik heb me maar matig vermaakt. Ik hoop dat dat in 2019 beter gaat.

Bonehead

Well-known member
Nou Maasveld, als supporter van Heracles weet je dat je geen kampioen wordt of anderszins een prijs zal pakken. Middenmoot is het devies. Degradatiezorgen hebben we eigenlijk nooit gekend. Dan zal ik wel verwend zijn, maar dan wil graag vermaakt worden. Dat heb ik de laatste maanden niet meegemaakt terwijl ik daar wel op gehoopt had omdat er onder Stegeman maar bitter weinig te genieten viel. Dat was onder Bosz en met name Verbeek wel anders.

Maasveld

Well-known member
Je moet er natuurlijk wel de spelers voor hebben. Destijds hadden jullie een team dat m.i. een stuk sterker was.

Wat een lachertje die rode kaart van Fortuna.

Maasveld

Well-known member
Haha, wat deed die van Anholt bij die 1-1?

Rode kaarten voor Heerenveen volledig terecht, dat lijkt me wel duidelijk.

PES5

Administrator
Forumleiding
Rode kaart Rienstra kan, rode kaart Yuki zou bij VAR heel goed omgezet kunnen worden naar geel.

Korte verdient absoluut rood en Vlap wordt neergetrokken; is rood en penalty en 1-3 over en sluiten. Duidelijker kan het niet. Kamphuis ook te beroerd om commentaar te geven. Laffe hond.

stc

Well-known member
PSV heeft dramatisch gespeeld. Guti was slecht en de rest trouwens ook (elftal, bank en trainers). Wat er met Schwaab is geen idee. Heeft de laatste weken maar 1 van de 4 gespeeld. Moet toch ernstig zijn. Was weer vanouds balletjes breed in plaats van diep. Isimat hing de tweede helft weer 1x de clown uit. Hendrix was niet best zonder zijn maat Rosario. Pereiro komt er niet meer in denk ik na deze wedstrijd. Isimat speelde doordat Sainsburry ziek was/is.

Gelukkig heeft PSV de tweede helft alles rechtgezet. Strafschop was trouwens terecht.

Uiteraard is er rond de aftrap geschoten bij het supporterscafe aan de overkant van het stadion.

Dat Bizot derde keeper is van Oranje, kan echt niet. Wat is deze doelman dramatisch slecht. Schijnbaar heeft Nederland geen betere keepers meer.

stc

Well-known member
Bij Fortuna heeft Smeets een onterechte rode kaart gekregen. Die VAR bij deze wedstrijd van Fortuna heeft nog nooit een wedstrijd in de eredivisie gefloten. Bij Heerenveen waren de rode kaarten terecht.

Bernardo

Well-known member
Rode kaart Rienstra kan, rode kaart Yuki zou bij VAR heel goed omgezet kunnen worden naar geel.

Korte verdient absoluut rood en Vlap wordt neergetrokken; is rood en penalty en 1-3 over en sluiten. Duidelijker kan het niet. Kamphuis ook te beroerd om commentaar te geven. Laffe hond.

Huil huil. Lachwekkend. Doe je bril af

Bovenaan