Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
Proberen derde te worden. Gaat nog pittige klus worden met dit armoedige materiaal...
Je kan ook overdrijven. AZ en Heerenveen gaan we echt wel onder ons houden.

Verder wel apart, aan het begin van het seizoen (voordat Ziyech naar Ajax kwam) zei eenieder dat PSV de beste selectie had, en nu zou het ineens armoedig zijn? Daar geloof ik niet in.
 

JMD

Well-known member
Bekerwinnaar gaat direct Europa in. Daar zitten jullie nog wel in toch? Of? Oeps ....

1 voordeel, wij vlogen er niet uit tegen een JL-club... ;)


Zoet voorkomt de 2-0.

Je kan trouwens weer merken dat Ajax goed speelt, je begint weer te zuigen als een gek.
 

gevegt

Well-known member
Je kan ook overdrijven. AZ en Heerenveen gaan we echt wel onder ons houden.

Verder wel apart, aan het begin van het seizoen (voordat Ziyech naar Ajax kwam) zei eenieder dat PSV de beste selectie had, en nu zou het ineens armoedig zijn? Daar geloof ik niet in.

Haha, laat dat doodswensertje je toch niet uit de tent lokken.
 

inhethoekje

Active member
Verder wel apart, aan het begin van het seizoen (voordat Ziyech naar Ajax kwam) zei eenieder dat PSV de beste selectie had, en nu zou het ineens armoedig zijn? Daar geloof ik niet in.

Moet je ook niet geloven, jullie spelen ondermaats maar dat heeft niks te maken dat de spelers slecht zijn.
Denk je werkelijk dat Dirk niet meer kon voetballen na 7 nederlagen?
 

inhethoekje

Active member
Met al die blessures zou je wensen dat wij volgende week en de daaropvolgende tegen PSV en Ajax mochten spelen.

Maar in februari op de Coolsingel is wel erg koud.
 
Bovenaan