Speelronde 16

De topper!

• ADO loopt nog verder weg

Stemmen: 1 20,0%
  • Cambuur komt dichterbij

Stemmen: 4 80,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

gevegt

Well-known member
14.800 toeschouwers. 200 idioten.

En we krijgen weer maatregelen waar vooral die 14.600 die er niets mee te maken last van hebben. En de 200 doen het volgende keer weer.
Als ze nu eens beginnen met geen uitsupporters meer voor ADO, is een groot gedeelte al opgelost.

• Leuk
Waarderingen: erka

PES5

Administrator
Forumleiding
Die 200 mogen volledig hun gang gaan.

Vuurwerk meenemen, een familievak ingooien, daar komen weer lui van Cambuur vanaf andere kant stadion op af, die stappen het veld op en gaan knokken met idioten die over de wand klimmen.

En dat kan allemaal maar. Wordt ze geen strobreed in de weg gelegd. Clubs, KNVB, politiek en fans; allen hebben boter op hun hoofd. Ik zie in niks dat men deze gezwellen wil uitroeien.

• Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
Die 200 mogen volledig hun gang gaan.

Vuurwerk meenemen, een familievak ingooien, daar komen weer lui van Cambuur vanaf andere kant stadion op af, die stappen het veld op en gaan knokken met idioten die over de wand klimmen.

En dat kan allemaal maar. Wordt ze geen strobreed in de weg gelegd. Clubs, KNVB, politiek en fans; allen hebben boter op hun hoofd. Ik zie in niks dat men deze gezwellen wil uitroeien.

Yep, omdat die gezwellen geïnfiltreerd zijn in verschillende lagen in bijna alle profclubs. Ze zijn er doodsbang voor.

Maar inderdaad, Cambuur/gem.Leeuwarden valt hier ook wel het nodige te verwijten. Je weet dat dit een risicowedstrijd is. Niet gefouilleerd? Amper stewards in elk geval.

erka

Well-known member
14.800 toeschouwers. 200 idioten.

En we krijgen weer maatregelen waar vooral die 14.600 die er niets mee te maken last van hebben. En de 200 doen het volgende keer weer.

Geef om te beginnen die 200 idioten maar eens zonder aanziens des persoons allemaal een SV en ga daar ook op handhaven. Want die houden elkaar ook het hand boven het hoofd, waardoor het onmogelijk is om individuen te pakken. Dan maar allemaal eruit. Jammer dan.

erka

Well-known member
Wedstrijd word hervat

Heel goed. Vooral niet die gezwellen ook nog het idee geven dat hun bestaan op aarde ertoe doet.

Ik ben zo ontzettend klaar met dit soort toestanden bij voetbal he. Aanpak kan me niet hard genoeg worden en graag én collectief én clubs straffen svp. En hard.

BlauwVinger

Well-known member
Ik opteer voor een frivolere
Geef om te beginnen die 200 idioten maar eens zonder aanziens des persoons allemaal een SV en ga daar ook op handhaven. Want die houden elkaar ook het hand boven het hoofd, waardoor het onmogelijk is om individuen te pakken. Dan maar allemaal eruit. Jammer dan.

Zonder aanziens des persoons. Collectief sanctioneren. De grote gemene deler is de dress code van ninja-outfit van dat laagschedelige lombroso-tuig.

erka

Well-known member
Joost zal het niet met mij eens zijn. Desondanks zijn we nu al 50 jaar op een heilloze weg in Nederland met de softe manier waarop het aangepakt wordt.

En nu ik er nog even over nadenk zou ik vooral de clubs harder aanpakken. Want die staan het toe. In plaats van geld uit te geven aan overbodige rechtsbacks, veel te veel te betalen voor tweede keepers en veel te goed betaalde managementbaantjes, en ondertussen de idioten gewoon de sleutels van het stadion geven, kunnen ze dit geld ook inzetten voor meer en echt goed opgeleide stewards en beveiligers in plaats van goedkope uitzendkrachten met vriendjes onder de idioten. En dit zuig ik niet uit mijn duim maar was letterlijk de aanbeveling bij FC Groningen paar jaar geleden toen het keer op keer bij ons misging.

• Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
In de zijlijn verspeelde Jong PSV maar weer eens een voorsprong, van 3-0 naar 3-3, waarbij Jong Utrecht in blessuretijd de 3-3 maakte...

Bernardo

Well-known member
Die 1-0 van Cambuur is wel echt een geweldige uitgespeelde goal zeg, echt goed gedaan van Henstra en goed afgemaakt door Sjöstrand

Bovenaan