Speelronde 15

Speelronde 15

• Hup Excelsior

Stemmen: 1 5,9%
  • Come on Excelsior

Stemmen: 0 0,0%
  • Kut gevegt

Stemmen: 3 17,6%
  • Hup Feyenoord

• Hup Ajax

Stemmen: 3 17,6%
  • Fuck PSV

Stemmen: 2 11,8%
  • Hup NAC

Stemmen: 4 23,5%
  • Hup VVV

• gevegt is een eikel

Stemmen: 2 11,8%

• Totaal aantal stemmers
    17

Maasveld

Well-known member
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar net wel even het bewuste moment teruggekeken.

Die Siemen Mulder mag zijn VAR-licentie wel inleveren wat mij betreft. Dat terugtrekken van het rood slaat helemaal nergens op.

Het is uiteindelijk de beslissing van de man de 8 (bedankt JMD!) puntjes.

RickPSV

Active member
Als jullie het ook sarcastisch zongen wel

Wat een gekut hier met die var

Goal is overigens wel terecht goedgekeurd. Want hij was wel het randje over met z'n arm, maar buitenspel geldt alleen voor de lichaamsdelen waarmee je kunt scoren.

erka

Well-known member
Het is uiteindelijk de beslissing van de man de 8 (bedankt JMD!) puntjes.

Ja, maar als Mulder hem er niet op attendeert blijft rood staan. De man met de 8 puntjes is trouwens een ongelofelijke lul, altijd al geweest. Met zijn respectbandje.

RickPSV

Active member
1-0 terecht goedgekeurd. Die penalty was een lachertje, maar zo werd ie gelukkig ook genomen.

Inderdaad... de arm was weliswaar randje buitenspel, maar buitenspel geldt alleen voor lichaamsdelen waarmee je kunt scoren. En die stonden niet buitenspel.

Jamel

Administrator
Forumleiding
1-0 terecht goedgekeurd. Die penalty was een lachertje, maar zo werd ie gelukkig ook genomen.

En ook niet heel vreemd dat de assistent de 1-0 in eerste instantie af vlagde, omdat die kerel die het buitenspel ophief achter Te Vrede op ??n lijn stond. Dit is dus typisch zo'n moment dat de VAR w?l goed werkt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom was het een pingel dan, was ie er binnen?

Vasthouden begon in de zestien, eindigde buiten de zestien en de bal lag ook buiten de zestien. Behoorlijk twijfelgevalletje dus. Ik weet niet hoe de regel is, maar als de plek waar de overtreding ingezet wordt telt dan was het een terechte strafschop.

Pascallovic

Well-known member
En ook niet heel vreemd dat de assistent de 1-0 in eerste instantie af vlagde, omdat die kerel die het buitenspel ophief achter Te Vrede op ??n lijn stond. Dit is dus typisch zo'n moment dat de VAR w?l goed werkt.
Hier werkte hij prima. Was nog steeds niet duidelijk te zien, dus dan logisch dat het voordeel naar de aanvallende partij gaat.

Vasthouden begon in de zestien, eindigde buiten de zestien en de bal lag ook buiten de zestien. Behoorlijk twijfelgevalletje dus. Ik weet niet hoe de regel is, maar als de plek waar de overtreding ingezet wordt telt dan was het een terechte strafschop.
Ik vond het niet eens een overtreding. Hij gaat liggen omdat hij wil liggen, niet omdat ie wordt vastgehouden. Volgens mij is de regel dat waar het vasthouden stopt de plek is waar de vrije trap genomen moet worden en niet waar het vasthouden begint.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vond het niet eens een overtreding. Hij gaat liggen omdat hij wil liggen, niet omdat ie wordt vastgehouden. Volgens mij is de regel dat waar het vasthouden stopt de plek is waar de vrije trap genomen moet worden en niet waar het vasthouden begint.

Ik vond het in de herhaling ook geen overtreding. Zat meer te letten op waar die eventuele overtreding begon.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hahaha dat was wat geweest als die verschrikkelijke Leigh nog gescoord had ook. Dan waren ze helemaal uit hun dak gegaan daar in Breda.

gevegt

Well-known member
Stein wil, gezien zijn goede relatie met de KNVB, niet oordelen of Promes rood had moeten krijgen.

Bovenaan