zwammy
Well-known member
NAC kan deze co overnemen van PSV: Wij hebben Lee, jullie lekker nie!
Bron: LdL.
Als jullie het ook sarcastisch zongen wel
Wat een gekut hier met die var
NAC kan deze co overnemen van PSV: Wij hebben Lee, jullie lekker nie!
Bron: LdL.
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar net wel even het bewuste moment teruggekeken.
Die Siemen Mulder mag zijn VAR-licentie wel inleveren wat mij betreft. Dat terugtrekken van het rood slaat helemaal nergens op.
Sarcasme is ons vreemd. Wij zijn altijd bloedserieus.Als jullie het ook sarcastisch zongen wel
Het is uiteindelijk de beslissing van de man de 8 (bedankt JMD!) puntjes.
1-0 terecht goedgekeurd. Die penalty was een lachertje, maar zo werd ie gelukkig ook genomen.
Waarom was het een pingel dan, was ie er binnen?
1-0 terecht goedgekeurd. Die penalty was een lachertje, maar zo werd ie gelukkig ook genomen.
Waarom was het een pingel dan, was ie er binnen?
Hier werkte hij prima. Was nog steeds niet duidelijk te zien, dus dan logisch dat het voordeel naar de aanvallende partij gaat.En ook niet heel vreemd dat de assistent de 1-0 in eerste instantie af vlagde, omdat die kerel die het buitenspel ophief achter Te Vrede op ??n lijn stond. Dit is dus typisch zo'n moment dat de VAR w?l goed werkt.
Ik vond het niet eens een overtreding. Hij gaat liggen omdat hij wil liggen, niet omdat ie wordt vastgehouden. Volgens mij is de regel dat waar het vasthouden stopt de plek is waar de vrije trap genomen moet worden en niet waar het vasthouden begint.Vasthouden begon in de zestien, eindigde buiten de zestien en de bal lag ook buiten de zestien. Behoorlijk twijfelgevalletje dus. Ik weet niet hoe de regel is, maar als de plek waar de overtreding ingezet wordt telt dan was het een terechte strafschop.
Ik vond het niet eens een overtreding. Hij gaat liggen omdat hij wil liggen, niet omdat ie wordt vastgehouden. Volgens mij is de regel dat waar het vasthouden stopt de plek is waar de vrije trap genomen moet worden en niet waar het vasthouden begint.
Stein wil, gezien zijn goede relatie met de KNVB, niet oordelen of Promes rood had moeten krijgen.