Speelronde 15, midweek + 2x een slotfase

Iemand moet het doen

  • Heerenveen pakt punten af van PSV

    Stemmen: 4 36,4%
  • Nee, toch niet

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
Ik zette net Feyenoord aan en zie Paixao in een leeg doel scoren. Ik zap een beetje terug en vraag me af waarom de keeper in hemelsnaam mee ging, zie toen pas dat het net ervoor 2-1 was geworden... Hele belangrijke zege voor Feyenoord, want win je dit niet dan zal er toch wel een beetje een kleine crisis komen. Verliezen van dit PSV kan gebeuren, uit de CL ook, maar het wordt de laatste weken wel minder, winterstop kan voor Feyenoord niet snel genoeg komen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Die Minteh had ik eigenlijk nog niet vaak zien spelen (kijk niet zo veel live duels) en vroeg mij gisteravond wel even af of die al lang 'op voetbal' zit.
Hij was wel heel snel, maar heeft echt geen enkel balgevoel. Zou handig zijn als hij een paar extra lesjes 'techniektraining' volgt.
 

erka

Well-known member
Die Minteh had ik eigenlijk nog niet vaak zien spelen (kijk niet zo veel live duels) en vroeg mij gisteravond wel even af of die al lang 'op voetbal' zit.
Hij was wel heel snel, maar heeft echt geen enkel balgevoel. Zou handig zijn als hij een paar extra lesjes 'techniektraining' volgt.

En ook weinig inzicht. Zoals Kwakman ook zei: soms onbegrijpelijke passes die je op topvoetbalniveau eigenlijk nooit ziet.
 

Miramar

Well-known member
Die Minteh had ik eigenlijk nog niet vaak zien spelen (kijk niet zo veel live duels) en vroeg mij gisteravond wel even af of die al lang 'op voetbal' zit.
Hij was wel heel snel, maar heeft echt geen enkel balgevoel. Zou handig zijn als hij een paar extra lesjes 'techniektraining' volgt.
Hij is de Obiku van 2023....
 
Bovenaan