Klopt. Maar hoe meer er gewonnen gaat worden ben je eerder veilig.nou nou, volgens mij zijn jullie nog geeneens zeker van niet kunnen degraderen dus ik zou de lat niet zo hoog leggen.
Waarom speelt die Moldavische spits amper?Heerenveen: Noppert, Braude, van Beek, van Ottele, Kohlert, Brouwers, Haye, Olsson, Nunnely, van Amersfoort, Sahraoui
En al enig idee wanneer PSV definitief veilig is?Klopt. Maar hoe meer er gewonnen gaat worden ben je eerder veilig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dat veilig zijn we al lang en breed met 42 punten...En al enig idee wanneer PSV definitief veilig is?
Vavavond een loodzware pot, neem aan dat ze die wel weer gaan verliezen want Heerenveen is in vorm?
Dat is toch precies wat ik zeg?Heb even de gegevens voor je neergezet, in de laatste 10x PSV - Heerenveen voor de competitie wist PSV maar 5x te winnen, 5x werd het gelijk....
Dus zo'n eenvoudig potje wordt Heerenveen echt niet, grote kans op onderschatting na de droomweek vorige week en het duel tegen Arsenal en AZ op het programma.
Helaas niet.Hoppa!
Lang geblesseerd geweest en nu scoorde Pelle 5x in 5 duels. Dan is het lastig wisselen. Maar die komt er wel weer in.Waarom speelt die Moldavische spits amper?
Hij lag al op de brancardHeeft Trauner een been in he gips?