Speelronde 15, midweek + 2x een slotfase

Iemand moet het doen

  • Heerenveen pakt punten af van PSV

    Stemmen: 4 36,4%
  • Nee, toch niet

    Stemmen: 7 63,6%

  • Totaal aantal stemmers
    11

stc

Well-known member
nou nou, volgens mij zijn jullie nog geeneens zeker van niet kunnen degraderen dus ik zou de lat niet zo hoog leggen.
Klopt. Maar hoe meer er gewonnen gaat worden ben je eerder veilig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Abubakari

Well-known member
Klopt. Maar hoe meer er gewonnen gaat worden ben je eerder veilig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
En al enig idee wanneer PSV definitief veilig is?
Vavavond een loodzware pot, neem aan dat ze die wel weer gaan verliezen want Heerenveen is in vorm?
 

gevegt

Well-known member
PSV:
Benitez, Dest, Ramalho, Boscagli, v.Aanholt, Veerman, Til, Saibari, Bakayoko, De Jong, Tillman
 

JMD

Well-known member
En al enig idee wanneer PSV definitief veilig is?
Vavavond een loodzware pot, neem aan dat ze die wel weer gaan verliezen want Heerenveen is in vorm?
Dat veilig zijn we al lang en breed met 42 punten...

Kijk, dat Heerenveen tegen Ajax altijd al capituleert als het Friesland uitrijdt (of de bus van Ajax parkeert bij het ALS) wil nog niet zeggen dat dat tegen alle eredivisieploegen zo is... ;)

Heb even de gegevens voor je neergezet, in de laatste 10x PSV - Heerenveen voor de competitie wist PSV maar 5x te winnen, 5x werd het gelijk....
Dus zo'n eenvoudig potje wordt Heerenveen echt niet, grote kans op onderschatting na de droomweek vorige week en het duel tegen Arsenal en AZ op het programma.

Dus: hups PSV!!!
 

Abubakari

Well-known member
Heb even de gegevens voor je neergezet, in de laatste 10x PSV - Heerenveen voor de competitie wist PSV maar 5x te winnen, 5x werd het gelijk....
Dus zo'n eenvoudig potje wordt Heerenveen echt niet, grote kans op onderschatting na de droomweek vorige week en het duel tegen Arsenal en AZ op het programma.
Dat is toch precies wat ik zeg?
 

erka

Well-known member
Wel sympathiek van Feyenoord om Volendam nog even in de wedstrijd te laten.
 
Bovenaan