Speelronde 13

Hups

  • Hugo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Paternotte (D66)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eva van Esch (PVDD)

    Stemmen: 0 0,0%
  • Fleur Agema (PVV)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Bonehead

Well-known member
Die Azzaoui is wel een fijn kereltje hoor. Al een hele tijd mijn favoriet met De La Torre op plek twee. De rest is kroam.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Thuis tegen Zwolle met slechts twee echte aanvallers, vind ik toch vrij armoedig. Ik ben groot fan van Slot, maar hij moet de keuze tussen Aursnes en Toornstra maar eens durven maken.
 

Batigoal

Well-known member
Dit lijkt me toch een penalty? Ondanks wat de commentator zegt raakt Leeuwenburgh hem gewoon.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Thuis tegen Zwolle met slechts twee echte aanvallers, vind ik toch vrij armoedig. Ik ben groot fan van Slot, maar hij moet de keuze tussen Aursnes en Toornstra maar eens durven maken.

Het is natuurlijk hoe je het allemaal invult, maar wat mij betreft speelt Jahanbakhsh gewoon rechtsbuiten. Ik kan mij alleen voorstellen dat Jahanbakhsh wel wat rust kan gebruiken. Tegen Union Berlin viel hij ook al weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is natuurlijk hoe je het allemaal invult, maar wat mij betreft speelt Jahanbakhsh gewoon rechtsbuiten. Ik kan mij alleen voorstellen dat Jahanbakhsh wel wat rust kan gebruiken. Tegen Union Berlin viel hij ook al weg.
Ik zou Nelson opstellen.
 
Bovenaan