Speelronde 13

Speelronde 13

• NAC veegt Ajax van de mat

Stemmen: 2 28,6%
  • Lozano krijgt weer rood tegen Heerenveen

Stemmen: 1 14,3%
  • Feyenoord verliest punten tegen Groningen

Stemmen: 0 0,0%
  • PEC verliest van ADO

• Fortuna gaat het linkerrijtje in

Stemmen: 2 28,6%
  • Excelsior en Emmen spelen 3-3 gelijk

• Advocaat's Utrecht wint

• Willem II wint van Vitesse

• Brilstand bij VVV - AZ

• Gevegt wordt nr. 1

• Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
Hangt van de wedstrijden af. Tegen Ajax, Feyenoord en FC Emmen scoren ze rond de 20.000 toeschouwers en die eerste 2 zelfs hoger. Daarna tegen Heracles, ADO, Vitesse en nu Fortuna tussen de 15.500 en 16.600.

Ik zie niet meer zo vaak de Eredivisiesamenvattingen, deze toevallig wel. Dat zag er wel heel leeg uit voor een club die maar bleef uitbreiden omdat ze zo populair was.

PES5

Administrator
Forumleiding
Jullie hoeven je totaal geen zorgen te maken.

Dat denk ik ook niet. Al zou een goede centrale verdediger erbij een goed idee zijn en moet je hopen dat Diemers blijft, maar Fortuna speelt beter dan NAC, De Graafschap, Groningen of Emmen.

Janssen

Well-known member
Ik had ter hoogte van Meppel mijn bierlimitiet al bereikt en heb werkelijk niks van de wedstrijd meegekregen. Wel lekker geslapen op de terugweg.

zwammy

Well-known member
Je hebt 400 man gemiddeld meer dan NAC terwijl en 8000 man meer in je stadion passen , hoe wil je het dan noemen?

Ik zie het al.18.830 gemiddeld. Maar daar zitten dus al Ajax en Feyenoord bij.

Wel nog de 4e club van Nederland qua toeschouwers.

Batigoal

Well-known member
Jullie hoeven je totaal geen zorgen te maken.

Inderdaad. Van de op papier degradatiekandidaten speelt Fortuna misschien wel het beste voetbal. Dan komen de punten vanzelf en tot nu toe is dat ook zo. Batigoal had daar vorig seizoen uiteraard al alle vertrouwen in.

Hup Ajax! Graag deze keer wel winnen van dat kut-ADO!

stc

Well-known member
Normaal gesproken hoort Ajax gewoon met 4-0 te winnen van ADO, maar hoop dat ADO punten gaat pakken.

Bovenaan