Speelronde 13

Speelronde 13


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Pascallovic

Well-known member
Met alle respect, maar ik denk niet dat Hakim op een hoger niveau veel potten gaat breken. Sterker nog, ik vind het bij ons al vrij karig. Hij doet soms leuke dingen, maar afgezet tegen wat er allemaal mis gaat houdt het bij ons al niet over, laat staan in een betere competitie.
Ben ik het mee eens. Heb niet het idee dat hij echt het elftal draagt. Het is natuurlijk wel lekker een speler te kunnen opstellen die cijfermatig elke wedstrijd een doelpunt maakt of een assist geeft, maar als je echt gaat kijken naar zijn veldspel dan is dat toch niet erg bijzonder. Zijn hoeveelheid aan balverlies kan gewoon niet, evenals die afzwaaiers van hem. Inmiddels kan ik alleen maar lachen om die vuurpijlen die alle kanten op gaan, behalve richting het doel.
 

SanMark.

Well-known member
Precies. En PSV maakte er drie vanmiddag.

Het gaat om de doelpunten die tellen niet die om afgekeurd worden.

Sowieso moeten de topclubs ( en supporters) er boven staan als een doelpunt word afgekeurd of als je de scheids eens tegen hebt. Maar aan zulke reacties kun je meestal wel zien dat het nog steeds calimero's zijn en blijven.

Hopelijk steekt Cocu zijn kop net zo in het zand als Vakkie. Dan kan het nog wel goed komen.
 

ElSimao

Active member
Ben ik het mee eens. Heb niet het idee dat hij echt het elftal draagt. Het is natuurlijk wel lekker een speler te kunnen opstellen die cijfermatig elke wedstrijd een doelpunt maakt of een assist geeft, maar als je echt gaat kijken naar zijn veldspel dan is dat toch niet erg bijzonder. Zijn hoeveelheid aan balverlies kan gewoon niet, evenals die afzwaaiers van hem. Inmiddels kan ik alleen maar lachen om die vuurpijlen die alle kanten op gaan, behalve richting het doel.

Of om zijn vrije trappen, waaruit hij nog niet gescoord heeft bij Ajax.

We zullen nooit weten hoe goed Nouri geweest zou zijn, maar qua type hadden we hem er goed bij kunnen hebben. Hadden we misschien ook kunnen nokken met Schone de Siem en gewoon lekker kunnen roteren tussen Ziyech, Nouri, vd Beek en FdJ met, vooruit, Schone erachter voor noodgevallen.
 

gevegt

Well-known member
Ah, het heeft even geduurd maar de Nouri kaart wordt gespeeld terwijl hij ook voor dit seizoen gewoon weer bij jong Ajax was ingedeeld.
 

ElSimao

Active member
Overigens, nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen, maar vanaf de volgende wedstrijd graag weer even Huntelaar in de spits. Dolberg bakt er ondanks zijn goal echt helemaal niks van. Zou hem wel minuten blijven geven, maar even een paar wedstrijden weer KJH hopelijk.
 

gevegt

Well-known member
De Nouri-kaart trekken is verwijtbaar als je er mindere resultaten door wil verklaren. Niet als je gewoon een beetje wil dagdromen over hoe het middenveld er ook uit had kunnen zien met hem erbij.

Je was dus aan het dagdromen. Dat wist ik niet.
 

stc

Well-known member
PSV heeft gewonnen, met een slechte helft tweede helft. Zoet heeft PSV een paar keer op de been gehouden, vooral in de 2de helft. Was op uitnodiging bij de wedstrijd.
 

RickPSV

Active member
PSV heeft gewonnen, met een slechte helft tweede helft. Zoet heeft PSV een paar keer op de been gehouden, vooral in de 2de helft. Was op uitnodiging bij de wedstrijd.

En PSV had op 0-3 moeten komen, onterecht afgekeurd.
Maar wat telt is 3 punten!
 

Pascallovic

Well-known member
Als de NOS consequent was hadden ze van Ziyech ook al zijn foute passes en afzwaaiers in de samenvatting gestopt.
 
Bovenaan