Speelronde 13

Speelronde 13


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alsof een wedstrijd alleen 'een tweede helft' duurt.

Eerste helft was PSV heer en meester.
Tweede helft werd een goal onterecht afgekeurd.

Pas daarna kwam Excelsior sterk terug.
Maar ga dan niet beweren dat Excelsior op basis van de (hele) wedstrijd recht op meer had... ze zijn tot de 50e minuut heel goed weggekomen.

Dat het matig was, mee eens.

Eerste helft was PSV beter en dus was de ruststand terecht. Tweede helft was Excelsior beter, waardoor een gelijkspel terecht zou zijn geweest.
 

RickPSV

Active member
Even iets anders... bij Sparta - Utrecht was er een vol uitvak met Utrecht-supporters. Ook mooi om te zien! :duim: Ik vind Utrecht sowieso een tof cluppie.
 

vakx2.0

Banned
Eerste helft was PSV beter en dus was de ruststand terecht. Tweede helft was Excelsior beter, waardoor een gelijkspel terecht zou zijn geweest.

Yeah, right. Roda had vandaag eigenlijk ook een gelijkspel verdiend 'op basis van 1 helft'.

Wat 'n gelul
 

RickPSV

Active member
Haha, Beugelsdijk geniet wel van 't muziekje bij de opkomst van Vitesse - ADO. :duim:
Van Bergen speelt eindelijk ook weer eens vanaf het begin bij Vitesse.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom wordt Ziyech door het eigen publiek uithefloten?
Omdat ie 90% van de ballen die hij vooruit speelt aan de tegenstander geeft. Ook blijft ie van afstand schieten terwijl ze nooit in de buurt van het doel komen. Op een gegeven moment is het publiek daar klaar mee als Ajax na ruim 40 minuten thuis achterstaat tegen Roda en nog geen bal in de buurt van het vijandelijke doel is geweest.
 

gevegt

Well-known member
Omdat ie 90% van de ballen die hij vooruit speelt aan de tegenstander geeft. Ook blijft ie van afstand schieten terwijl ze nooit in de buurt van het doel komen. Op een gegeven moment is het publiek daar klaar mee als Ajax na ruim 40 minuten thuis achterstaat tegen Roda en nog geen bal in de buurt van het vijandelijke doel is geweest.
Je beste speler constant uitfluiten, dat is vragen om een transfer.
 

Pascallovic

Well-known member
Je beste speler constant uitfluiten, dat is vragen om een transfer.

Als dat constant zou gebeuren wel ja. Los van het feit dat ik niet de illusie heb dat zonder het uitfluiten Ziyech volgend seizoen nog in de Eredivisie speelt. Alhoewel zijn hoeveelheid balverlies clubs kan afschrikken.
 

gevegt

Well-known member
Als dat constant zou gebeuren wel ja. Los van het feit dat ik niet de illusie heb dat zonder het uitfluiten Ziyech volgend seizoen nog in de Eredivisie speelt. Alhoewel zijn hoeveelheid balverlies clubs kan afschrikken.

Wij fluiten Hendrix nooit uit.
 

ElSimao

Active member
Als dat constant zou gebeuren wel ja. Los van het feit dat ik niet de illusie heb dat zonder het uitfluiten Ziyech volgend seizoen nog in de Eredivisie speelt. Alhoewel zijn hoeveelheid balverlies clubs kan afschrikken.

Met alle respect, maar ik denk niet dat Hakim op een hoger niveau veel potten gaat breken. Sterker nog, ik vind het bij ons al vrij karig. Hij doet soms leuke dingen, maar afgezet tegen wat er allemaal mis gaat houdt het bij ons al niet over, laat staan in een betere competitie.
 
Bovenaan