Dat komt door zijn PSV-hoofd.Hofland is gewoon een vervelende vent.
Als we zelfs in dit soort wedstrijden punten gaan stelen komt het misschien toch nog goed dit seizoen.
We moeten ons wel versterken in de winterstop, met een creatieve middenvelder een een spits die wel scoort. Anders kon het wel eens vervelend aflopen.Nou stelen... Je kunt wel balbezit hebben, maar als je 0,0 creativiteit hebt dan wordt het lastig. De beste kansen waren voor de winnende ploeg. Tel daarbij op de angsthazenstrategie van Wormuth en dan krijg je wedstrijden zoals gisteren voorgeschoteld. Het is beneden middelmaat bij Heracles. Maar van harte gefeliciteerd met de overwinning.
We moeten ons wel versterken in de winterstop, met een creatieve middenvelder een een spits die wel scoort. Anders kon het wel eens vervelend aflopen.
Doodeman gaat wel lekker, 8 goals en 10 assists. Aflopend contract, die gaat weg in de winterstop verwacht ik.
Die valt me al langer op als prima speler. Ik zou hem wel eens aan het werk willen zien in de Eredivisie. Zo ongeveer het hele rechterrijtje zoekt een makkelijk scorende spits.
We moeten ons wel versterken in de winterstop, met een creatieve middenvelder een een spits die wel scoort. Anders kon het wel eens vervelend aflopen.
Ik vind het wel degelijk gestolen punten. Letterlijk 1 doelpoging en verder gewoon heel slecht gevoetbald. Het is dat die 2-0 uit het niks valt want het had er meer schijn van dat het 1-1 ging worden op dat moment.Nou stelen... Je kunt wel balbezit hebben, maar als je 0,0 creativiteit hebt dan wordt het lastig. De beste kansen waren voor de winnende ploeg. Tel daarbij op de angsthazenstrategie van Wormuth en dan krijg je wedstrijden zoals gisteren voorgeschoteld. Het is beneden middelmaat bij Heracles. Maar van harte gefeliciteerd met de overwinning.