Als PSV wint is het kampioenschap wel beslist.
Onvoorstelbaar, en nu op rotten met Keizer. Lijkt mij een prima aardige kerel maar hij faalt geweldig bij Ajax.
Next dus.
Ajax heeft wel eens een titel na een grote achterstand gepakt. Dus die acht punten zijn het probleem niet. Keizer denk ik wel.
Ajax heeft wel eens een titel na een grote achterstand gepakt. Dus die acht punten zijn het probleem niet. Keizer denk ik wel.
Mag toch aannemen dat jullie niet meer naar ons gaan kijken dit seizoen.
Als PSV wint is het kampioenschap wel beslist.
Onvoorstelbaar, en nu op rotten met Keizer. Lijkt mij een prima aardige kerel maar hij faalt geweldig bij Ajax.
Next dus.
Dat is in de oudheid.
Het voetbal onder Keizer wordt met de week beroerder. Hij had in september al mogen vertrekken, maar nu heeft hij echt wel genoeg kansen gehad om zich te verbeteren. Weg ermee.
Was 11 punten tijdens de winterstop de grootste voorsprong die we hebben weggegeven?Dit dus. Die eventuele 8 punten kunnen echt nog wel goed gemaakt worden, want ook PSV gaat nog wel punten verspelen. Alleen onder Keizer gaat dat niet gebeuren.
Nou we staan maar liefst 3 punten voor en spelen bijna nog slechter dan jullie, dus ja, voor plaats 2 kijk ik wel degelijk naar jullie.
Was 11 punten tijdens de winterstop de grootste voorsprong die we hebben weggegeven?
Oke. Wie moet dan in jullie ogen Keizer vervangen?
Ajax stond in het seizoen 2009/2010 tijdens de winterstop 9 punten achter. Ze zijn toen knap als tweede ge?indigd: g??n kampioen geworden. In de volgende 3 jaren, toen Ajax wel kampioen werd was de achterstand tijdens de winterstop overzichtelijker: achtereenvolgens 3, 5 en 3 punten.
8 is dus best veel. Bovendien... het is nog geen winterstop. De achterstand zou wel eens verder kunnen oplopen.
Journalisten moeten altijd wat te zeiken hebben. Toen Feyenoord zich plaatste voor de CL zeiden ze dat dat goed was voor de spelers omdat ze tegenstand kregen. Nu hoor je weer dat het niveauverschil te groot is en dat ze door de CL-deelname klap op klap krijgen.Bizarre interviewvragen. "Breekt het feit dat jullie geen Europees spelen op... missen jullie dat ritme?"
Punt 1: PSV speelt ook niet Europees.
Punt 2: In seizoenen dat ze midweeks wel aan de bak moeten, wordt er geklaagd dat er rondom Europese duels punten worden verloren.