Speelronde 11

Speelronde 11

• Gewoon net als iedere week; waardeloos

Stemmen: 5 35,7%
  • Topweekend met megaverrasingen

Stemmen: 1 7,1%
  • HUP NAC

• Laatste potje voor GIO

Stemmen: 0 0,0%
  • De ommekeer voor Twente onder Verbeek

• Gevegt is knettergek!!!!!!!!!!!!

Stemmen: 5 35,7%
  • Groene Scout kan niet spellen

• Totaal aantal stemmers
    14

SanMark.

Well-known member
Als PSV wint is het kampioenschap wel beslist.

Onvoorstelbaar, en nu op rotten met Keizer. Lijkt mij een prima aardige kerel maar hij faalt geweldig bij Ajax.

Next dus.

Max

Administrator
Forumleiding

Onvoorstelbaar, en nu op rotten met Keizer. Lijkt mij een prima aardige kerel maar hij faalt geweldig bij Ajax.

Next dus.

Ajax heeft wel eens een titel na een grote achterstand gepakt. Dus die acht punten zijn het probleem niet. Keizer denk ik wel.

Batigoal

Well-known member
Ajax heeft wel eens een titel na een grote achterstand gepakt. Dus die acht punten zijn het probleem niet. Keizer denk ik wel.

Dat is in de oudheid.

Het voetbal onder Keizer wordt met de week beroerder. Hij had in september al mogen vertrekken, maar nu heeft hij echt wel genoeg kansen gehad om zich te verbeteren. Weg ermee.

JMD

Well-known member

Dit dus. Die eventuele 8 punten kunnen echt nog wel goed gemaakt worden, want ook PSV gaat nog wel punten verspelen. Alleen onder Keizer gaat dat niet gebeuren.

JMD

Well-known member

Next dus.

Dat is in de oudheid.

Het voetbal onder Keizer wordt met de week beroerder. Hij had in september al mogen vertrekken, maar nu heeft hij echt wel genoeg kansen gehad om zich te verbeteren. Weg ermee.

Oke. Wie moet dan in jullie ogen Keizer vervangen?

gevegt

Well-known member
Dit dus. Die eventuele 8 punten kunnen echt nog wel goed gemaakt worden, want ook PSV gaat nog wel punten verspelen. Alleen onder Keizer gaat dat niet gebeuren.
Was 11 punten tijdens de winterstop de grootste voorsprong die we hebben weggegeven?

vakx2.0

Banned

Ajax stond in het seizoen 2009/2010 tijdens de winterstop 9 punten achter. Ze zijn toen knap als tweede ge?indigd: g??n kampioen geworden. In de volgende 3 jaren, toen Ajax wel kampioen werd was de achterstand tijdens de winterstop overzichtelijker: achtereenvolgens 3, 5 en 3 punten.

8 is dus best veel. Bovendien... het is nog geen winterstop. De achterstand zou wel eens verder kunnen oplopen.

JMD

Well-known member
Was 11 punten tijdens de winterstop de grootste voorsprong die we hebben weggegeven?

Dat zal toch wel? Overigens werden we dat seizoen gewoon nog kampioen... :)
PSV is expert in instorten, ook bv in 1993, 2003, 2008, 2010 gingen we op het eind nog flink schutteren. In 2003 en 2008 (en 2007) ging het nog n?t goed... De overige keren niet.

Batigoal

Well-known member
Oke. Wie moet dan in jullie ogen Keizer vervangen?

Geen idee, ik heb graag een buitenlandse trainer, maar dat zal wel niet gebeuren. Maar Keizer ontwikkelt zich niet. Dus dan heeft het weinig zin hem verder aan te laten kloten.

JMD

Well-known member
Ajax stond in het seizoen 2009/2010 tijdens de winterstop 9 punten achter. Ze zijn toen knap als tweede ge?indigd: g??n kampioen geworden. In de volgende 3 jaren, toen Ajax wel kampioen werd was de achterstand tijdens de winterstop overzichtelijker: achtereenvolgens 3, 5 en 3 punten.

8 is dus best veel. Bovendien... het is nog geen winterstop. De achterstand zou wel eens verder kunnen oplopen.

In 2010 stond Ajax die 9 punten achter op PSV, en vervolgens eindigde Ajax voor PSV.

Overigens stond PSV in 2011 op 6 ronden van het eind gewoon 6 punten voor op Ajax, om op 4 punten van Ajax te eindigen.
In 2012 stond Ajax na 21 duels 8 punten achter op PSV.
Nooit alleen aar de winterstop kijken... ;)

In najaar 2012 stond Ajax 10 punten achter na 11 duels en stond de ploeg ook weer met de schaal in mei.

Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Wat een wanvertoning. Er zit geen enkele lijn in het spel. Tegen Feyenoord en Willem II kwam je er mee weg. Tegen een redelijk Utrecht ga je er dik verdiend op. Ik zie dit niet meer goed komen.

Je begint al zo dramatisch. Een week de tijd ter voorbereiding en dan zo aan de aftrap verschijnen. Kom je met mazzel op 1-1 en dan speel je zo'n 2e helft. Nooit dat ze er echt voor gegaan zijn. Altijd zo plichtmatig en niet kiezen voor de snelste weg naar voren.

vakx2.0

Banned
Bizarre interviewvragen. "Breekt het feit dat jullie geen Europees spelen op... missen jullie dat ritme?"

Punt 1: PSV speelt ook niet Europees.
Punt 2: In seizoenen dat ze midweeks wel aan de bak moeten, wordt er geklaagd dat er rondom Europese duels punten worden verloren.

Stomme vraag, Fox!

De Groene Scout

Well-known member
Wel mooi voor Utrecht, die hadden even een paar mindere weken, maar voor een potje tegen Ajax weten die zich doorgaans wel op te laden.
Had ten Hag ook wel even nodig.

JMD

Well-known member
Bizarre interviewvragen. "Breekt het feit dat jullie geen Europees spelen op... missen jullie dat ritme?"

Punt 1: PSV speelt ook niet Europees.
Punt 2: In seizoenen dat ze midweeks wel aan de bak moeten, wordt er geklaagd dat er rondom Europese duels punten worden verloren.
Journalisten moeten altijd wat te zeiken hebben. Toen Feyenoord zich plaatste voor de CL zeiden ze dat dat goed was voor de spelers omdat ze tegenstand kregen. Nu hoor je weer dat het niveauverschil te groot is en dat ze door de CL-deelname klap op klap krijgen.

Bovenaan