Speelronde 10

PSV - Ajax

  • Makkie 2-0

  • 10-0!

  • Gaat Ajax gewoon winnen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Batigoal

Well-known member
Berghuis moet Steijn wel heel erg zat zijn geweest als je hem nu weer zo goed ziet voetballen.
 

Batigoal

Well-known member
Je weet gewoon dat je hier kansloos gaat verliezen, maar we hadden al minstens 0-2 voor moeten staan. Zo jammer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik was enorm chagrijnig na de nederlaag in Enschede, maar mijn humeur knapt behoorlijk op van deze heerlijke pot.
 

Eef de Kip

Well-known member
En de goal ook uit het niets terwijl je hier al met 3-0 voor had moeten staan maar goed, ik heb nu al meer voetbal gezien dan de afgelopen 5 potjes.
Gelukkig moet ik zo weg want dit gaat dan weer gewoon 4-1 worden.
 

JMD

Well-known member
Aan de snelheid te zien waarmee ineens EHBO ers en de dokter van Ajax en PSV maar het vak liepen ziet dat er idd niet goed uit.

Ajax last vandaag even zien dat vd vaart cs echt geen gelijk hebben dat al die nieuwelingen dramatisch zijn, Ajax had al ruim voor moeten staan. Tactisch klopt er achterin bij PSV niks van. Voor de onderbreking leek PSV eindelijk het duel onder controle te krijgen. Nu kan Bosz zaken goed neer gaan zetten
 

JMD

Well-known member
Weet niet of het op tv te horen is maar hier in het stadion wordt gezegd dat de ernstige situatie onder controle is qua medische zaken.
 
Bovenaan