Ik ga een hond aanschaffen.Feyenoord wint met 1-3.
Van mij mag Feyenoord winnen komend weekend.
Echt kut dat we zo weinig avondwedstrijden hebben, blijft iets magisch in dit stadion.In speelronde 10 spelen...
Emmen en Volendam nu al een El Degradatico
Fortuna en RKC om nog meer uitloop op de zwakste ploegen
Go Ahead en Heerenveen voor feeërieke sfeerbeelden aan de Vetkampstraat
Vitesse en Cambuur een van de laatste avondwedstrijden aan het Cambuurplein
Sparta en NEC voor het record gelijke spelen van NEC
Twente en Groningen voor de hernieuwd re vinden vorm
Ajax en Excelsior voor het wegspoelen van een nieuwe Europese kater
PSV en Utrecht voor het bestaansrecht van de ketchuptheorie
AZ tegen Feyenoord voor de koppositie
De innerlijke romanticus is ook van slag dat het stadion daar verdwijnt.Echt kut dat we zo weinig avondwedstrijden hebben, blijft iets magisch in dit stadion.
Zeker weten, had het ook liever gezien zoals Eagels het doet. Maar helaas was dat hier niet haalbaar. Heb nu helemaal nog niet het gevoel dat dit het laatste seizoen is.De innerlijke romanticus is ook van slag dat het stadion daar verdwijnt.
Het grootste stadion hebben van de kkd, ook leuk voor Vitesse.Dus als jullie nog willen degraderen in dit magische stadion moeten jullie het dit seizoen doen? Dat komt mijn club wel goed uit eerlijk gezegd...
Nou is toevallig de huur van Gelredome opgezegd per eind van het huidige seizoen, dus da's nog de vraag...Het grootste stadion hebben van de kkd, ook leuk voor Vitesse.
Gaan jullie in Nijmegen voetballen?Nou is toevallig de huur van Gelredome opgezegd per eind van het huidige seizoen, dus da's nog de vraag...