Speelronde 10

Janssen

Well-known member
Speelronde 10

Koselev; Essers, Rodriguez, Heerings, Pinto; El Messaoudi, Smeets, Balic, Hutten, Diemers; Novakovic.

JMD

Well-known member
Zoet; Dumfries, Schwaab, Viergever, Angeli?o; Rosario, Hendrix, Pereiro; Malen, De Jong, Bergwijn

erka

Well-known member
Het is toch altijd wat met Feyenoord he. Ajax of Excelsior, een wereld van verschil.

Batigoal

Well-known member
Echt h?? Wat een speler! Denk jij dat hij de top van Nederland aan zou kunnen?

Ik kende hem helemaal niet, maar ik ben de laatste maanden echt fan van die jongen geworden. Als topclub zou dit een prima, betaalbare investering zijn. Als ik PSV of Ajax was zou ik de gok gewoon nemen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik kende hem helemaal niet, maar ik ben de laatste maanden echt fan van die jongen geworden. Als topclub zou dit een prima, betaalbare investering zijn. Als ik PSV of Ajax was zou ik de gok gewoon nemen.

Ja. mee eens. Ik kende hem ook niet. Toen bekend werd dat Excelsior hem zou halen, heb ik hem nog ??n wedstrijd voor Telstar in de nacompetitie zien spelen. Toen heb ik op hem gelet, maar viel hij me niet bijzonder op. Maar bij Excelsior speelt hij geweldig en is hij heel belangrijk. Ik ben benieuwd waar zijn plafond ligt.

Prima, deze uitslag. Voor Feyenoord viel er niks te winnen, gezien de stand op de ranglijst. Voor Excelsior is het echter super belangrijk.

Bovenaan