Speelronde 1

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Franco Antonucci, welkom in de Eredivisie! Meteen een fout waar een goal uit komt. Wel heel fraai binnengeschoten door Ngonge!
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Dit seizoen gaan we letten op Stankovic, de zoon van. Vond ik in de KKD vorig jaar al een interessante keeper. Eens kijken of hij een niveau hoger ook zo goed is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vitesse - Feyenoord wordt een zaadwedstrijd van heb ik jou daar. Feyenoord is, zoals bekend, nog lang niet ingespeeld. En Vitesse heeft bijna alleen maar verdedigers opgesteld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse - Feyenoord wordt een zaadwedstrijd van heb ik jou daar. Feyenoord is, zoals bekend, nog lang niet ingespeeld. En Vitesse heeft bijna alleen maar verdedigers opgesteld.

Ik was even vergeten wat voor een verschrikkelijke kutpot het vorig jaar was. Die staan straks met tien man achter de bal en ons team is niet ingespeeld en zal er dus niet doorheen komen. Enige hoop is een standaardsituatie en niet tegen een kutgoal aanlopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik was even vergeten wat voor een verschrikkelijke kutpot het vorig jaar was. Die staan straks met tien man achter de bal en ons team is niet ingespeeld en zal er dus niet doorheen komen. Enige hoop is een standaardsituatie en niet tegen een kutgoal aanlopen.
Gelukkig doet Openda niet meer mee met Vitesse. Ik denk dat het een frustrerende middag wordt, met een bloedeloze 0-0 als uitslag.
 
  • Haha
Waarderingen: PES5

Miramar

Well-known member
We hebben nu de langzaamste verdediging van de eredivisie? Rasmussen is een slak in ieder geval.
 
Bovenaan