Speelkalender 2015-2016

De bron van Vermeij is niet vermeld. We zullen geduld tot vrijdag moeten hebben.

Bron zal waarschijnlijk wel intern bij De Graafschap liggen. Inderdaad geduld hebben tot vrijdag, maar mocht het kloppen ben ik niet ontevreden, dan mis ik geen wedstrijd door vakantie en je hebt een zeer lastige uitwedstrijd achter de rug na 1 wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
PSV begon de laatste seizoenen steeds uit (2008-2009 begonnen we voor het laatst thuis (3-3 tegen VVV met Honda in een glansrol), daarvoor 2006-2007 en daarvoor 1999-2000), dus in totaal 4x in de laatste 16 jaar thuis begonnen.

Natuurlijk maakt het weinig uit, maar vind het wel weer eens leuk om op de eerste speeldag naar Eindhoven te gaan.

Wat mij betreft mag de competitie ook wel beginnen met een topper, maar dat is volgens mij in augustus 1988 (Feyenoord - PSV 2-2) voor het laatst geweest.
 

fr-keff

Active member
2008-2009 begon PSV uit bij Utrecht. Zou op zaterdagavond gespeeld worden maar op last van de burgemeester opvallend naar de middag. PSV won met 1-5 of 0-5. Toen begon de competitie volgens mij pas in het weekend van 29-31 augustus. Feyenoord verloor met 3-1 bij Heracles op mijn verjaardag...
 

Forza AZ

Well-known member
2008-2009 begon PSV uit bij Utrecht. Zou op zaterdagavond gespeeld worden maar op last van de burgemeester opvallend naar de middag. PSV won met 1-5 of 0-5. Toen begon de competitie volgens mij pas in het weekend van 29-31 augustus. Feyenoord verloor met 3-1 bij Heracles op mijn verjaardag...
Dat de Eredivisie toen zo laat begon had te maken met de deelname van Jong Oranje aan de Olympische Spelen.
 

De Wolf

Well-known member
Het was altijd de gewoonte dat ze het ieder seizoen omdraaien.

Met PSV - Feyenoord hebben ze het ook niet gedaan.
 

Mommiej

Well-known member
Als PEC de selectie op tijd op sterkte krijgt is het mogelijk om opnieuw een mooie start te maken met Cambuur thuis en Graafschap uit. Helaas is dat 1e op dit moment een groot vraagteken nog...
 

JMD

Well-known member
Waarom speelt PSV thuis tegen Groningen in hemelsnaam op zondag 16 augustus? Kan makkelijk op de 15e.

PSV dus pas eind september voor het eerst op zaterdag thuis. Jammer.

Verder speelt PSV 7 van de eerste 11 duels uit... Verder 7 van de laatste 11 duels thuis.
 
Bovenaan