SanMark.
Well-known member
Zelfs tegen een B-team van Real Madrid is Ajax toch kansloos?
Hoe bedoel je ?
Zelfs tegen een B-team van Real Madrid is Ajax toch kansloos?
Dat lijkt me niet meer dan terecht.PEC Zwolle spant een arbitragezaak aan tegen de KNVB. Men wil de verplaatsing van de thuiswedstrijd tegen Ajax ongedaan maken.
PEC Zwolle spant een arbitragezaak aan tegen de KNVB. Men wil de verplaatsing van de thuiswedstrijd tegen Ajax ongedaan maken.
Logisch toch? En ze winnen toch niet in Madrid,dus het motto van de knvb dat ze zich goed moeten kunnen voorbereiden kan de prullenbak in.
Ik hoop voor PEC dat hun advocaten met een beter verhaal komen dan 'Ajax wint toch niet in Madrid'.
Ik hoop voor PEC dat hun advocaten met een beter verhaal komen dan 'Ajax wint toch niet in Madrid'.
Jaap is daar nu trainer, dus het zal eerder iets worden als: "te laat!"
Het is ook nog eens verrektes ongunstig op sat?gebied.Ik hoop ook dat PEC in het gelijk gesteld wordt. Gewoon Ajax kijken komende zaterdag ipv op zo'n kuttijd op woensdag. Lekker in het ritme blijven, Real Madrid pakken we hoe dan ook toch wel.
Er is sprankje hoop voor PEC. KNVB blijkt nog altijd als advocaat Knijff te hebben.
Er is sprankje hoop voor PEC. KNVB blijkt nog altijd als advocaat Knijff te hebben.
De grootste kneus was dus de advocaat van PEC die zijn werkgever naar het verkeerde orgaan stuurt.Er is sprankje hoop voor PEC. KNVB blijkt nog altijd als advocaat Knijff te hebben.
De grootste kneus was dus de advocaat van PEC die zijn werkgever naar het verkeerde orgaan stuurt.