Janssen
Well-known member
Zo hoop praatjes, nu je eindelijk weer eens in de Eredivisie speelt.
Haha, nee dan kun je beter een hoop praatjes hebben zonder dat je de details van een verhaal kent. Zie post van Joost.
Zo hoop praatjes, nu je eindelijk weer eens in de Eredivisie speelt.
Er was helemaal geen afspraak volgens PEC. PEC is benaderd over hoe ze tegen verplaatsing aankeken en de voorzitter van PEC geeft aan dat ze zelfs bij een gunstige uitgangspositie voor Ajax niet akkoord waren gegaan met verplaatsing.Volgens PEC Zwolle was de afspraak dat de wedstrijd alleen verplaatst zou worden als Ajax gewonnen of gelijk gespeeld had tegen Real Madrid. Ajax ontkent dit en zegt verbaast te zijn over de reacties.
Er was helemaal geen afspraak volgens PEC. PEC is benaderd over hoe ze tegen verplaatsing aankeken en de voorzitter van PEC geeft aan dat ze zelfs bij een gunstige uitgangspositie voor Ajax niet akkoord waren gegaan met verplaatsing.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=346975
Op voetbalprimeur staat het toch:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...andvoorwaarde-was-dat-ajax-won-van-real-.html
Haha, nee dan kun je beter een hoop praatjes hebben zonder dat je de details van een verhaal kent. Zie post van Joost.
Calimero. Wees blij, nu speelt Ajax nog de woensdag voor AZ uit op zondag. Win win voor PSV!
Het zal me werkelijk aan m'n reet roesten wat dat kut Ajax en PSV doen. De bond moet gewoon normaal doen.
Precies dit.
Ik hoop dat deze pot nu weer naar zaterdagavond kan.
Wat een trieste reacties van PSV en PEC zeg.
Willem II speelt donderdag in de beker, dus dat gaat niet.
Dat is de schuld van Ajax:hsv:
Je zou eens iemand van een willekeurige supportersvereniging moeten vragen wat een berg werk (in je vrije tijd) het kost om een uitwedstrijd te organiseren, dan reageer je vermoedelijk niet zo.
Het lachen is je weer vergaan na de wereldprestatie van Jong Emmen? Het kan snel gaan.
Want? Het gaat toch niet om "sfeeracties", er is vrij vervoer en een busreis door de supportervereniging. En het is verdomde lastig om de busmaatschappij te bellen en zeggen dat het een andere datum wordt.
Klopt, die busmaatschappij zit immers maar wat te wachten tot ze eindelijk die PEC supporters mogen vervoeren. Daarbij is het nog maar de vraag of je je van de lokale driehoek op woensdag onder dezelfde voorwaarden mag verplaatsen als in het weekend. Ook dat is afstemming.
Onderaan de streep dus gegarandeerd onnodig extra uren voor die mensen. Die mogen daar best wat van vinden me dunkt.
Klopt en die moeten daarbij geholpen worden door de KNVB, doordat die met de beslissing komen. Maar ga me niet vertellen dat dit zo verschrikkelijk veel tijd kost ook al is het even frustrerend. Ennuh het is niet verplicht he want er is vrij vervoer, het moet niet groter gemaakt worden dan het is.
Ja, dat kost veel tijd en dan vergeet je gemakshalve het tijdstip van 18.30u op woensdag wat voor veel fans zal betekenen dat ze niet kunnen gaan. Maar poeh wat is het triest als men daar wat over durft te zeggen.