gevegt
Well-known member
Toch mag ik die lul wel.Maar steeds zeggen dat hij niet boos is en erg rustig.
Nu Borsato op RTL!
Toch mag ik die lul wel.Maar steeds zeggen dat hij niet boos is en erg rustig.
MotD is afgelopen, dus ik kan weer kijken.Ik zit naar een te wit gebleekt gebit te staren en daar blijkt een lichaam omheen te hangen, de moeder van Toni, een of andere dj die een reality soap heeft.
Toni, of Tony was vroeger een drummer van het Goede Doel.Even serieus, wie zijn Toni en Tony?
Bedankt, maar ik ga echt niet die link aanklikken.Toni, of Tony was vroeger een drummer van het Goede Doel.
Die blonde vrouw (moeder) heeft in de Playboy gestaan dus die zal jij wel kennen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Linda_Dubbeldeman
Afgelopen.
Gelukkig kan ik de herhaling van Harry Mens nog even meepikken.
Ik kijk naar Jouw Vrouw Mijn vrouw, heerlijk slechte tv en die Rob Geus moeten ze een stomp op zijn neus verkopen, wat een narcistische neurotische galbak is dat!
Tineke heeft een beetje last van de overgang.
Ik ga zappen.:duim:
Even serieus, wie zijn Toni en Tony?
Ik heb er vorige week 5 minuten naar gekeken maar ik heb geen flauw idee wie het zijn.
Ik heb er vorige week 5 minuten naar gekeken maar ik heb geen flauw idee wie het zijn.
De redenatie over wie ze wegstemmen is echt heel diepgaand en echt leuk!
Ik ben spontaan voor Peter JanRens en zijn vrouw, die Geus en zijn vrouw zijn gek en dan druk ik me nog netjes uit.
Je kunstgras stofzuigen, pleurt op gek, ga een gesticht in met je scheve muil!
Ik zou het met 1 hand op de rug doen.Ik zou niemand wegstemmen, ik zou ze het terrein afschoppen.