Tsja, weinig verrassend, hij wilt duidelijk geen vrede.Putin wil best praten over vrede, mits zijn doelen bereikt zijn. Tsja ...
Hoe sneller die man dood is, hoe beter. Het liefst zo langzaam en pijnlijk mogelijk.
Tsja, weinig verrassend, hij wilt duidelijk geen vrede.Putin wil best praten over vrede, mits zijn doelen bereikt zijn. Tsja ...
Te duur.Waarom worden die drones niet uit de lucht geschoten?
Tsja, als je in Oost DUitsland bent opgegroeid moest je wel pro-Russisch zijn, dat krijg je er niet zomaar uit...Zo, Merkel heeft in een lezing Polen en de Baltische Staten mede de schuld gegeven van de Russische inval in Oekraine.
Ja, Merkel. Das war einmal. Net als Scholz gewoon nog steeds pro-Russisch.
Precies. Plus dat wat gevegt hier eerder in dit topic deelde, dat de Russen hun eigen mensen al aan het afmaken zijn omdat ze niet willen. Dat doe je ook niet uit weelde.ik meen afgelopen maand 25K doden aan Russische zijde. Nou hebben ze er genoeg maar je zou denken dat dat toch ook een keertje op houdt?
Als Oekraïne al niet eens fatsoenlijk lukt (want idd veel doden en weinig opgeschoten) dan zie ik hem niet zomaar ineens bv de Baltische Staten binnenvallen, temeer die landen wel lid van EU/NAVO zijn en dat dan megaproblemen voor Putin gaat opleveren. Putin is gestoord, asociaal, dictator, terrorist en weet ik wat allemaal nog meer, maar de beste man is niet gek qua strategie enz.Nee die verhalen blijken allemaal schromelijk overdreven te zijn geweest maar ik ben er ook niet bepaald gerust op dat als Putin straks - gedeeltelijk - klaar is met Oekraïne hij er mee ophoudt. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat hij nog wat in de planning heeft met een paar voormalige oostbloklanden.
Nee vandaar dat ik ook al aan geef dat het niet volgend jaar zal zijn maar als hij zich op deze manier zo zal blijven bewapenen zul je daar als NAVO toch echt wel op moeten anticiperen.Als Oekraïne al niet eens fatsoenlijk lukt (want idd veel doden en weinig opgeschoten) dan zie ik hem niet zomaar ineens bv de Baltische Staten binnenvallen, temeer die landen wel lid van EU/NAVO zijn en dat dan megaproblemen voor Putin gaat opleveren. Putin is gestoord, asociaal, dictator, terrorist en weet ik wat allemaal nog meer, maar de beste man is niet gek qua strategie enz.