Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Abubakari

Well-known member
Drie letters, drie boeken, 6 bountys, een Heinz Boekje, de Staantribune, een cactus, een potje nepsnot, grappige gedichten, een 5-2 zege+3 punten en veel plezier op zaterdag.

Op zondag vond ik het wat minder, drie uur lang nichtjes van mijn dochters en mijn dochters die pakjes uit bleven pakken op het sintfeest met de schoonfamilie. Na een uur had ik het wel gezien en gingen mijn gedachten telkens vaker naar Forward, GRC, Groninger Boys, VVK, Gruno etcetera. Maar goed, zo eens per jaar pas ik mij eens aan. Hopelijk volgend jaar gewoon 1 Sint feest, dat met vrouw & kinders.
 

Abubakari

Well-known member
formcartoon_11120_07e926bcb2b4ff7fb5d267e5f60b07fee185162c.gif
 

Mario

Well-known member
1 chocolade letter, want papa heeft weer eens last van zijn kiezen. Verder heeft Sint vooral ingekocht voor de kleine, die zich dit jaar voor het eerst echt bewust is geworden van dit leuke feest. Tevens heeft ze vriendschap gesloten met de enige echte zwarte Piet.

1 down, 2 to go ...
 

Abubakari

Well-known member
Dicht tot november 2016.

Voor alle pietendiscussies is er het zeurpietentopic. Dit is en blijft het feesttopic.
 

Abubakari

Well-known member
In dit topic mag je dus niet zeurpieten. Maar dit bericht slaat bij mij toch wel in als een bom. Ik vermoed dat de Coca Cola kabouter hier achter zit.

582b3e10ecf14-bom.png
 

De Wolf

Well-known member
Zie je vanavond door het raam een halve maan
Dan heb je de gordijnen niet goed dicht gedaan.
 

Mario

Well-known member
Mocht het onverhoopt toch de bewolking niet zijn.
Dan was het waarschijnijk die rare kronkel in je brein.
 
Bovenaan